Krijsen en overstuur als de buggy stilstaat

Hallo allemaal,

We zijn hier denk ik weer in een nieuwe fase gekomen.
Petra vond het altijd heel leuk om te winkelen. Maar de laatste tijd gaat ze keihard krijsen als we even stilstaan om wat te bekijken o.i.d. Ze overstrekt zich dan gewoon helemaal. Iedereen die maar een beetje in de buurt staat kijkt dan natuurlijk. Echt heel vervelend. Zodra je weer gaat rijden is het weer over.
En ik hoop dat deze fase ook weer snel over is.
Herkennen jullie dit misschien ook.
O ja, Petra is nu 21 maanden.

Hoi,

Thomas is ook 21 maanden, maar wij hebben er geen last van hoor. Bij ons wil hij namelijk alleen maar lopen en niet meer in de Buggy. Behalve als ie moe is dan.
Hij heeft het wel een tijdje gehad, maar dan meer van de moeheid en ook niet zo heftig als Petra.

Dus helaas kan ik je niet helpen, en ik hoop inderdaad voor je dat het snel overgaat! Het lijkt me inderdaad erg vervelend!
Succes.

Groetjes,
Bianc.

Ook onze zoon (21 mnd) roept al snel: rijden!! wanneer de kinderwagen of auto even stil staat. Hij kan dan ook boos worden, maar in de een mildere mate dan hierboven beschreven.
Overigens heeft hij ook wel zijn driftbuien. De eerste keer, dat hij languit op de grond ging liggen trappen en schreeuwen, dacht ik: dat doen toch alleen andere kinderen? :-s Blijkbaar is dat universeel ;-) Sterkte ermee!

Groetjes, Marijon

YEP!!! hier ook eentje die door het lint gaat als we stil staan! en helaas duurt dit nu al maanden..... zucht...

Momenteel doet ie 't zelfs als ik met de auto stil sta voor een stoplicht! om gek van te worden.

meestal neem ik nu een lading liga, krentjes, drinken en zijn speen/knuffel mee met deze lokmiddeltjes kan ik hem redelijk in bedwang houden.... maar meer dan 1,5 in de stad is echt niet haalbaar. (kleding passen helemaal al niet!)

De laatste tijd wordt hij ook super boos als iemand hem aanspreekt als hij in de buggy zit (maar zelf wel tegen iedereen 'heeeej'!! roepen)

Alleen laten lopen is nog geen optie omdat hij nu nog een ongeleid projectiel is en dus door iedereen omver wordt gelopen (en zelf te veel valt)

dus..... je bent niet de enige!

hoi hoi

hier hebben wij geen last van wel als meneer weer in de buggy moet en hij is sterk pfffffffffff moet hem echt in de houd greep nemen anders loopt hij en zit hij niet in de buggy. hahahhhahhah.

doei doei lucy

Terug
Bovenaan