krijsen...heel hard krijsen

Hoi, daar ben ik weer met meteen het volgende,
ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn met kindjes die ontiegelijk hard krijsen als het niet snel genoeg gaat met eten...... Als ik al de kamer in kom lopen met eten, dan ontploft die kleine letterlijk. Ook met de laatste fles, ik neem hem op schoot en wil de fles pakken, maar zodra meneer de fles ziet, is het krijsen. Hij is gewoon denk ik dan maar heel ongeduldig. Weet ook niet hoe ik hem dit gedrag kan afleren...iemand tips?
 
whahah, jah, eindelijk is iemand die ook zo'n stuk ongeduld heeft als het op eten aankomt. Mijn dochter wilde net na de bevalling al niet aan de borst aanhappen omdat ze te ongeduldig was. Nu is ze ruim 16 maanden en als mevrouw honger heeft, berg je maar. Het eerste wat ik 's-ochtends hoor is: pap eten en joki drinken, en als we dan beneden zijn is ze boos dat het niet al klaar staat!

Ik heb geen geheime tips om dat ongeduldige af te leren, maar ik kan ondertussen wel heel snel broodjes smeren, flessen maken en drinken inschenken (en dat alles met 1 hand want in de andere arm heb ik een kind dat alles met haviksogen in de gate houdt hahaha). Ik ben zelf trouwens ook zo, ik kan echt chago zijn als ik honger heb. Ik ben inmiddels 26 dus ik denk dat het gewoon de aard van het beesie is, en helaas dus niet af te leren.

Wij proberen nu trouwens wel aan onze dochter te leren dat ze met haar voetjes op de grond stampt als ze boos is in plaats van dat ze gaat krijsen.... Maar goed.... daat heb je denk niets aan want je kleintje is daar nog te jong voor denk ik.....
 
oh herkenbaar haha, met 1 arm alles doen terwijl kleine alles heel goed in de gaten houd ! Stampvoeten kan hij als de beste, in zijn stoeltje wat aan de salontafel vastzit. Cherrum zijn hoofdje loopt helemaal rood aan van...ja wat is 't, woede? dat het allemaal niet snel genoeg gaat ofzo. Maar wel leuk om te lezen dat er nog meer van die stukjes ongeduld zijn haha.
 
Mijn oudste dochter was precies hetzelfde. Borstvoeding is mede ook niet gelukt omdat ze nu nu nu eten wilde en er niet voor wilde werken. Toen ze eenmaal de fles had gekregen wilde ze helemaal niet meer aan de borst, dat duurde allemaal veel te lang. Zo klein als ze was, werd ze helemaal rood en driftig.
Inmiddels is ze 4 en heeft ze nog niet veel geduld, maar ze heeft geleerd dat ze dat toch wel moet hebben.
Ik ben er ook nooit harder door gaan lopen, zeg maar. Er was niets aan de hand, dan wacht je maar even.
Als ze wat ouder worden kan je ze makkelijker aanspreken hierop. Succes met je driftkopje!
 
whahaha, ja hier ook een ongeduldig meisje. Vooral het krijsen als baby, pffff. Nu krijst ze niet maar laat ze zich op de grond vallen en is gruwelijk humeurig. Nou ja, BLIJF RUSTIG en ze moeten toch leren wat meer geduld op te brengen.
 
Hier een ongeduldig jongentje van 10,5 maand oud. Als het niet naar meneertje zijn zin gaat zet meneer een keel op, echt waar je zou zweren dat het een meisje was. hihihihi!

Als het goed is gaat het vanzelf over hoor.

Groetjes,

Miriam
 
Terug
Bovenaan