Hallo allemaal, wij hebben een dochter van bijna 20 maanden, de laatste tijd krijst , trapt draait als ik haar wilt verschonen en krijsen met tranen, ik heb van alles geprobeert maar niks helpt, bv iets in der handen geven, liedje zingen op bed verschonen, opde bankj verschonen, ik heb het gevoel dat ze het alleen bij mij doet en niet bij mij man of de opa's en oma's
Herkent iemand dit en kan mij eventueel een tip geven, het is nu al iets van een half bezig.
Ook met tandenpoetsen gaat niet meer, ik heb nu 2 tanden borstel 1 voor haar en 1 voor mij, maar dat werkt niet, heb geprobeert dat ze bij mij gaat poetsen en ik bij haar maar dat is 1 maandje goed gegaan en dat wil ze al niet meer, als ik der neerleg gaat ze weer krijsen met tranen en houd dan der adem in, vind het zo zielig,
Is het misschien tijdelijk of is er iets met der bv ergens dan pijn?
Liefs mama van sharon
Herkent iemand dit en kan mij eventueel een tip geven, het is nu al iets van een half bezig.
Ook met tandenpoetsen gaat niet meer, ik heb nu 2 tanden borstel 1 voor haar en 1 voor mij, maar dat werkt niet, heb geprobeert dat ze bij mij gaat poetsen en ik bij haar maar dat is 1 maandje goed gegaan en dat wil ze al niet meer, als ik der neerleg gaat ze weer krijsen met tranen en houd dan der adem in, vind het zo zielig,
Is het misschien tijdelijk of is er iets met der bv ergens dan pijn?
Liefs mama van sharon