krijsen na groente

We zijn zondag begonnen met een groentehapje voor Floor. Ik wilde eerst wachten tot ze 6 maanden was, maar ze groeit niet meer zo heel goed op alleen bv. Ze heeft tot nu toe alleen nog maar worteltjes gehad en dat geef ik tussen de eerste twee voedingen door, om 10.00 's morgens. Maar dan..............KRIJSEN!!!!! (ongeveer een uur stevig doorbrullen) En niet zo'n beetje ook! Ze krijgt echt nog maar een beetje om haar te laten wennen, zou ze krampjes hebben? Zijn er nog meer mama's die dit herkennen, en wat kan ik eraan doen? Het lijkt me geen goed idee om haar 's middags of 's avonds bij te voeden, ik ben bang dat ze dan 's avonds of 's nachts huilt......
Ik vind het wel een beetje zielig voor haar .....
groetjes van Ruth (en een krijsend meisje)

Ik denk niet dat ze gelijk wanneer ze het doorslikt er krampjes van heeft, maar vind ze het lekker? Misschien wil ze meer?! Dat ze daarom begint te krijsen? Deed onze oudste ook, die begon ook te krijsen als ik stopte, hij is gewoon (nog steeds) een grote eter. Het ene kind eet meer dan het andere.

groetjes Mieke

Hoi ruth

Sorry weet het niet waarom, misschien wil ze gewoon nog niet (is er dan nog niet aantoe?) of vind het niet lekker? of het is te warm? Oh ja joshua gilt dan dat hij dorst heeft ipv dat hij wil eten... misschien is dat het ook?

grt suuz mv joshua 8-2-07

Misschien wil ze inderdaad wel meer, met hoeveel zijn jullie begonnen? Ik geef haar nu zo'n half olvaritpotje. Bij mijn oudste kookte ik altijd zelf maar we gaan bijna op vakantie, dan krijgt ze sowieso potjes, dus die 3 dagen maken niet veel uit. Na de vakantie zal ik wel koken  .  

hoi ruth
boas had in het begin nog honger na de hapjes en dronk daarna nog een hele fles.de hapjes vulde nog niet echt.sinds een week of  eet hij stukke beter en meer en is hij wel voldaan.het zou dus goed kunnen dat floor nog trek heeft.probeer eens een lekkere borst als toetje.is ook erg goed voor de vertering en ijzeropname.
groetjes kari

Terug
Bovenaan