krijsen op de creche

Woensdag en vandaag heeft Laura enorm veel gehuild op de creche, vandaag nog meer dan woensdag. Ze hebben zelfs met haar op de gang heen en weer gelopen om haar stil te krijgen en ervoor te zorgen dat de andere kindjes niet helemaal overstuur werden. Ik heb haar vandaag eerder opgehaald omdat ze zo aan het huilen en krijsen was en niet wilde spelen. Nu zijn we thuis en speelt ze vrolijk op de grond en lijkt er niks aan de hand te zijn.

Nu is mijn vraag, hebben meer kindjes dit rond 14 maanden, is het een fase, iemand een idee?

hoihoi,

wel vervelend zeg voor je, maar ze zeggen dat kids vanaf 14 mnd steeds meer doorkrijgen wat er allemaal om zich heen gebeurd. ze kunnen nu ook een beetje vooruit denken en beginnen dus te begrijpen dat je weggaat als ze op het kdv aankomen. het is een fase waar de meeste kids zo weer doorheen zijn. is er misschien een wisseling van lijdsters geweest of een ander dagschema daar kunnen ze ook wel eens van in de war raken.

mijn kleine meid gaat 2 dagen in de week naar het kdv en er zijn eigenlijk nooit problemen geweest. over het algemeen gaat ze meteen aan het spelen zelf of met de anderen kindjes. maar afgelopen dinsdag ging ze voor het eerst huilen toen ik wegging. doet ze nooit ook niet als ze bij iemand anders is die even oppast. maar toen ik haar kwam halen zeiden ze dat het zo weer over was. ben benieuwd wat ze maandag doet als ik haar breng.

ik hoop voor jou dat het snel over gaat

groetjes linda

Terug
Bovenaan