Hallo allemaal
Heb al eerder geschreven dat mijn dochtertje van 6,5 maand haar hapjes blijft weigeren. Ik heb al vanalles geprobeerd: minder flessen (misschien dan meer honger), andere tijden ivm moe zijn, potjes, zelfgemaakte hapjes en verschillende smaken. Ze blijft het weigeren. Als ik blijf aandringen zet ze het op een krijsen en m.i. moet eten wel leuk blijven voor haar dus dat doe ik meestal niet.
Vanmorgen hebben we haar met z'n 2en met pijn en moeite een halve eetlepel gegeven met heeeeeel veel geduld en afleiding.
Sinds vandaag was mijn bedoeling om het volgende schema te hanteren:
- 9.00 uur 210 cc + rijstebloem
- 12.00 uur fruit + sap
-15.00 uur 210 cc
- 18.00 uur warm
-21.00 uur 210 cc + rijstebloem
Is er iemand die deze situatie herkent en tips voor mij heeft?????
Groetjes Sjannie
Heb al eerder geschreven dat mijn dochtertje van 6,5 maand haar hapjes blijft weigeren. Ik heb al vanalles geprobeerd: minder flessen (misschien dan meer honger), andere tijden ivm moe zijn, potjes, zelfgemaakte hapjes en verschillende smaken. Ze blijft het weigeren. Als ik blijf aandringen zet ze het op een krijsen en m.i. moet eten wel leuk blijven voor haar dus dat doe ik meestal niet.
Vanmorgen hebben we haar met z'n 2en met pijn en moeite een halve eetlepel gegeven met heeeeeel veel geduld en afleiding.
Sinds vandaag was mijn bedoeling om het volgende schema te hanteren:
- 9.00 uur 210 cc + rijstebloem
- 12.00 uur fruit + sap
-15.00 uur 210 cc
- 18.00 uur warm
-21.00 uur 210 cc + rijstebloem
Is er iemand die deze situatie herkent en tips voor mij heeft?????
Groetjes Sjannie