Krijsen

Onze dochter is nu 13 maanden en heeft eigenlijk altijd heel goed geslapen snachts.

Sinds 3 avonden en nachten, krijst ze echt uren en is niks goed. Wij leggen haar op bed met haar papfles en na een uurtje word ze wakker en krijst ze echt ieder half uurtje ongeveer weer.
Als we haar bij ons leggen is het wel okee.
Er komen ook 4 tanden door boven want ze kwijlt ook echt ontzettend. En je voelt ze al een beetje zitten dus wij gebruiken nu ook dentinox en een zetpil.
Wij zijn gisteravond bij de HAP geweest, maar die wisten het ook niet eerlijk gezegd.

Wij kwamen gisteravond thuis en tot 00.00 uur ging het goed en daaena heeft ze tot half 3 weer heel hard liggen krijsen en ze lag bij ons en ze viel in slaap.

Hebben jullie misschien nog tips.
 
Misschien een fase/ontwikkeling?Mijn dochter van bijna 12 maanden ook ineens krijsen voor t slapen gaan. Drinkt dan bijv een halve fles en dan krijsen dan laat ik dr en dan drinkt ze nog een deel en daarna laat ik dr echt tot ze slaapt. Ze word ook vaker wakker snachts. Vannacht ook onbedaarlijk krijsen. Toen ze wat gekalmeerd was een fles gegeven en toen nog ff krijsen in bed maar daarna nog een paar keer heel korr even gehoord. Overdag slaapt ze ook slechter maar verder vrolijk. Ik vermoed zelf een ontwikkeling icm hoektanden. Ze probeert los te lopen enzo. Geen tips maar wel herkenning dus. Kindje van mn vriendin doet overigens t zelfde en die is 12 maanden. Dus ik denk echt dat het bij de leeftijd hoort! Al kan ik het van mn oudste niet herrinneren...

Sterkte iig!
 
Rond haar 1e verjaardag had onze dochter nachtmerries waaruit we haar bijna niet wakker kregen, en als ze niet goed wakker is lukt het troosten niet. Bij haar was het gelukkig slechts een paar nachten. Weet niet of dat het is bij jullie, of heel wat anders.
 
Je zou kunnen kijken of het night terrors zijn maar je zou ook je kindje al wat eerder bij je kunnen nemen als dat werkt? 4 tanden die doorkomen doet ook wel echt zeer, dat vond mijn dochter ook echt verschrikkelijk. Dan had ze ook veel meer geborgenheid nodig. Ze wennen echt wel weer daarna aan hun eigen bedje :) 
 
Terug
Bovenaan