krijsend wakker worden en erg vroeg..... help!!!

Hai, even een vraagje aan jullie

Ik heb een zoontje van net 2 jaar. Hij is eigenlijk altijd wel een goede slaper geweest. S'avonds nog wel eens moeite om in slaap te komen maar verder eigenlijk prima. Nu is hij sinds een maand s'morgens om half 6 soms zelfs vroeger wakker. Het vervelende is dat hij dat doet met heel erg hard krijsen en gillen. Je zit recht op in je bed. Wij weten niet wat we hier aan moeten doen. Hij gaat niet meer slapen en blijft krijsen tot dat wij hem er uit halen. Wij zijn inmiddels best moe aan het worden en een beetje wanhopig wat we hier aan moeten doen. Hij heeft het ook s'avonds gedaan. Dan liep ik er na een minuut of 10 naartoe en legde hem gewoon terug in zijn ledikantje zonder iets te zeggen en niet aankijken. Dit hielp erg goed want nu gaat hij gewoon heel lief slapen. Maar s'morgens is echt een drama. Hoe kan ik dit het beste aanpakken. Dit probleem is trouwens ook s'middags aan de gang. Hij is echt moe om 1 uur, maar als ik hem in bed leg dan krijst hij ook heel de boel bij elkaar. Dit houdt hij echt een uur vol hoor. Gaat niet slapen. En je zit de rest van de dag met een chagerijnig kind. Want hij is wel moe. Ik hoop echt dat dit over gaat. Ik hoop hier reacties op te krijgen en misschien zit de goude tip er wel tussen. Alvast bedankt.

Groetjes Isa
 
hallo,

heb met de kinderen ook eerst helemaal geen last gehad zijn nu bijna 3 en ze kwamen in het begin pas om 9- 9.30uur en dat is nu vervroegd tot 6.30- 7uur.
ze sliepen bij mij eerst ook nog in de middag totdat ze s avons niet meer wilden gaan slapen en heb ze toen expres s middags niet meer laten slapen en dat werkt echt, zijn eind van de middag wel vermoeid en chaggerijnig maar slapen gelijk (bijna).

denk alleen dat je er niks aan kunt doen dat ze s morgens zo vroeg wakker zijn mijn moeder en oma zeggen tegen mij dat ik nog bof en dat het nog laat is dat hun hun kinderen al om 6uur gewassen en aangekleed hadden.

hoop voor je dat je hier wel een oplossing voor kunt vinden en sterkte!

groetjes snoopy24
 
Hoi,
Half 6 is bij mij ongeveer de grens van nog even een uurtje bij mama in bed kroelen.De oudste valt zelfs vaak nog in slaap, soms wel tot half 9.
De jongste niet maar je kunt zelf ook nog even blijven soezen en dat is beter dan om kwart voor 6 beneden zitten.

Groetjes Son
 
Terug
Bovenaan