krijsende dochter

A

Anoniem

Guest
hoi dames,

Mijn dochter iris van nu ruim 10 maanden doet niets anders dan krijsen als ze in de box moet,echt vollebak paniek als ik haar erin zet.
Dit heeft ze nooit gehad ik weet niet wat dit kan zijn hoor,als ze er nu heel de dag in zou moeten ok.
Maar als ik ze op haar speelkleed zet is ze stil,maar mama moet ook wel eens wat doen en dan vind ik het niet veilig.
Dus dames hoe krijg ik haar kalm als ze zo hysterisch doet???

Groetjes cindy mama van iris

Hey Cindy!

Tja, lastig hé??? het kan natuurlijk van alles zijn.... maar het valt me wel op dat het hier ook rond de 10 maanden zo was.
Ik was het op een gegeven moment zát.... en ben dingen gaan doen, dusssssss laten krijsen.
Ik deed de radio aan en dan iets van afwassen/stofzuigen... en meezingen.(en vals!! )

Ik probeerde het dus zoveel mogelijk te negeren zowel posi als naga.(negatieve aandacht= ook aandacht)
En op het moment dat ze vrolijk was kwam ik weer en gaf haar de welverdiende aandacht.

Momenteel zit ik in het zelfde parket.. maar dan s'nachts

Groetjes Debby

He hallo,

Eens met Debby, als je zeker weet dat er eigenlijk niets aan de hand kan zijn, gewoon even laten krijsen en doen wat je wilde doen. Stijn doet het ook, terwijl ik hem er eigenlijk alleen nog maar in zet als ik naar de wc moet, sorry moet ook gebeuren!!! Dus ik laat hem ook maar even.

's nachts doet hij het ook inderdaad. Vannacht kwamen wij laat thuis van een bruiloft, mijn schoonouders waren hier om op te passen en we wilden net lekker onder de wol kruipen en toen werd meneer wakker, en gillen. en huilen. Dus wij troosten, het was twee uur later dat het weer stil was in huis en we eindelijk konden gaan slapen ( kort nachtje dus)

Carina

Terug
Bovenaan