krijzen na het zwemmen

Hoi,

Ben gister weer met Tiara naar het babyzwemmen geweest. Het is echt heel erg leuk om te doen en om je kind zo te zien genieten van het water. Alleen als we klaar zijn en we hebben gedoucht, moet ik haar gaan aankleden en dan zet ze het toch op een krijzen. Ze heeft het thuis ook een periode gehad en ik weet echt niet wat het kan zijn. Ze heeft het niet koud want ik heb haar in een omslagdoek en een soort van dekentje (beetje ingewikkeld om uit te leggen). Ik droog haar snel af met hydrofileluiers en klaar is mevrouw maar ze is pas weer stil als ze in de maxi cosi zit met jas en muts!!! Ik schaam me dood als al die andere mama's zo naar me kijken (ze zeggen er niks van hoor) hun kinderen zijn allemaal zo stil. Nu moet ik er wel bij zeggen dat Tiara 4 maanden is en de meeste kinderen zijn 6 maanden. Ben ik de enigst met dit probleem en gaat het snel weer over????

Groetjes nancy

hoi ik zit ook op babyzwemmen en demy huilt meestal ook wel fftjes na het zwemmen .
Ik denk dat het komt omdat ze moe zijn na het zwemmen . en misschien hebben ze ook wel honger.
Een half uurtje zwemmen is voor die kleintjes heel vermoeiend.
Als ik demy heb aangekleed en ze zit in de maxi cosi ook dan is ze pas stil , thuis voed ik haar dan nog extra en dan hup gelijk naar bed toe , waar ze extra lang slaapt.

bij mij op zwemmen zijn er ook kindjes die geen kik geven en ik vind het ook vervelend als demy dan wel ligt te brullen maar ja , is niks aan te doen .
Gewoon lekker genieten van het half uurtje en het huilen maar voor lief nemen.

kus mariska mv demy 11-08

Terug
Bovenaan