krijzen

Hallo,
Ik lees al een tijdje met jullie mee en heb een dochter van 5,5 maand.
Nu is het zo dat ze sinds kort na haar slaapjes heel erg hard krijzend wakker wordt.
Alsof ze een droom/nachtmerrie heeft ofzo.
Herkennen jullie dit? en wat zou het kunnen zijn?
Ik heb geen idee waar het vandaan komt nl.
Groetjes

Heel herkenbaar hoor. Mijn zoon heeft dat geregeld.
Hij heeft dat alleen niet elke keer.
Tis mij wel opgevallen, dat als hij gewoon langzaam aan wakker wordt, dat hij dat helemaal niet heeft.
Het is juist dat het net is of is hij in een klap wakker, en schrikt hij daar alsware van.
Nou is hij zowiezo erg schrikkerig. Bij het minste of geringste schieten z'n handen in de lucht, of soms gilt hij het uit van de schrik.
Maar heb nu ook het idee dat hij meer begint te dromen. Dus zou best eens daar aan kunnen liggen.

Groetjes,
Margreet
Andries 20 + 2 weken

mijn oudste had het ook maar die overstrekte zich toen enormm... toen op advies van de ha naar de kinderarts gegaan en die zei dat mn zoontje teveel stress had door verschillende factoren.. oa met visite van hand tot hand gaan.... veel op pad weinig ritme...

nu bij amy doen we dit dus niet en tis zoooooo anders... amy is tevreden kunnen we lekker mee op pad nemen en na 1 drukke dag houden we de dag erna een rustdag werkt als een speer!!!

misschien ook wel bij jullie kids???
xander kon soms bijna tegen het plafond vliegen als ie schrok jeetje arme kind

Heb je een babyfoon? Misschien hoor je zonder babyfoon de eerste wakker-word signalen niet?

Hier hoor ik hem eerst altijd allerlei geluidjes maken als hij wakker wordt. Als het dan te lang duurt voor ik hem uit bed haal, gaat hij ook huilen.

Quintus heeft het 3 keer midden in de nacht gehad. Opeens brullend wakker worden. Als we hem dan even troosten, slaapt ie daarna meteen weer verder. Alle 3 de keren was na een hele drukke dag. De 3 R-en worden hier zo veel mogelijk in ere gehouden en op dagen dat dat goed lukt is Quintus veel vrolijker, slaapt en drinkt ie beter.

Terug
Bovenaan