krimpen van de baarmoeder?

ik heb vandaag veel buikpijn. een geovoel alsof je erg ongesteld moet worden en   je binnenste samengeknepen wordt.

ik denk dat het het inkrimpen van de baarmoeder is, wnat dat schijn je na een bevallig ook te hebben.

hebben jullie dat ook (gehad)?

ik wou dat het nu een keer voorbij is hoor.. blijf nog steeds wat bruinige afscheidign hebben (gelukkig neit emer helder rood) en die buikpijn pfffff

groetjes Carina

Hoi Carina,

Ik heb totaal geen last van buikpijn gehad bij mijn miskramen. Wel had ik bij de laatste mk beetje pijn in mijn onderrug. Mijn VK heeft mij steeds gezegd dat ik bij toenemend bloedverlies of hevige buikpijn contact met hen moest opnemen. Wellicht toch een idee om je VK even te bellen? Dan weet je tenminste zeker of dit erbij kan horen of niet.

groetjes,
Dion

Hoi Carina,
Bij mijn miskraam werd mijn buikpijn minder toen het bloeden ook gestopt was. Ik had nog wel een beetje buikpijn een paar weken maar niet hevig.

Volgens mijn vk zou het bloeden ook helemaal stoppen als mijn baarmoeder leeg was.
Misschien zit er bij jou nog wat?

Ik zou voor de zekerheid even de vk bellen, die kan altijd een controle echo voor je aanvragen.

Succes!

Groetjes Janneke

hoi hoi

ik heb er alleen die dag last van gehad. die avond kwam er nog wat uit (beetje stolsel)
vannacht en vandaag is er eigenlijk niks meer uitgekomen.
dus ik hoop dat het voorbij is.

het is vannacht toch 2 weken geleden dat ik het vruchtje verloren ben.

ik overweeg wel de vk te bellen of ze voor de zekerheid nog een echo wil maken. ik kan ook naar de gynaecoloog bellen. wie zouden jullie bellen? is het niet meer iets voor de gynaecoloog?

groetjes!

Terug
Bovenaan