<p>Hoi allemaal,</p><p>Bij deze de vraag voor jullie of jullie hier wel eens van gehoord hebben, en mij hier meer uitleg over kunnen geven.</p><p>Even wat meer uitleg over mijn situatie. We hebben een geweldige zoon van drie jaar, en mijn man en ik zijn sinds een jaar bezig in de hoop een broertje of zusje voor hem te krijgen. Bij onze zoon was ik tijdens de tweede poging zwanger geworden, dus gewoon heel snel. De zwangerschap liep zonder complicaties, alleen vlotte de bevalling niet, daarom werd het een keizersnee.</p><p>Toen we tien maanden bezig waren ben ik naar de huisarts gegaan. Als was dit vroeg, ze stuurde mijn meteen door naar de gynaecoloog, om uit te sluiten dat er complicaties van de keizersnee spelen. Ik heb namelijk na de bevalling meer last van pijnklachten in de buik in de periode van eisprong tot menstruatie.</p><p>Vorige week had ik de intake bij de gynaecoloog. Inwendige echo gemaakt, baarmoeder zag er prima uit, maar klein litteken van de keizersnede. Vervolgens moest ik een week later terug komen. Dit was afgelopen woensdag mijn follikel was toen 17,5 mm Vervolgens moest ik twee dagen later weer terug komen, omdat ik een regelmatige cyclus (28 of 29 dagen) heb, werd dus gister mijn eisprong verwacht. Alleen in plaats van gegroeid bleek mijn follikel gekrompen, 1 mm naar de 16,5 mm. Totaal niet wat je zo verwachten, de gynaecoloog was hier zeer verbaasd over maar gaf verder geen uitleg. Ik had gister overigens wel een positieve ovulatietest.</p><p>Dus mijn vraag hebben jullie die wel eens mee gemaakt, en waar zou dit op kunnen duiden?</p>