Kroep

<p>Mijn zoontje van 7 maand heeft kroep.</p><p>Vannacht al bij de huisartsenpost geweest Zo benauwd dat hij was. Wat een zielig gezicht.</p><p>Heeft iemand van jullie dit ook weleens meegemaakt?</p><p> </p>
 
Mijn ddochter heeft het 1x gehad, toen ze 11 maanden was, midden in de nacht. Ze was heel verkouden toen.
Ik werk in de kinderopvang en herkende het meteen, vaak verhalen van andere ouders gehoord. Ik bleef heel rustig en heb meteen een loei hete douche aangezet en heb wel een uur met haar in de badkamer gezeten in de hete stoom. Daar werd ze rustig van en ze kreeg weer lucht. Daarna sliep ze rustig verder gelukkig. 
Heeft je kindje het vaak of was het eenmalig? Het is heel naar om te zien, het lijkt echt alsof ze stikken he.. maar de hete stoom van een douche werkt echt. Verder valt er weinig aan te doen.
 
Mijn ddochter heeft het 1x gehad, toen ze 11 maanden was, midden in de nacht. Ze was heel verkouden toen.
Ik werk in de kinderopvang en herkende het meteen, vaak verhalen van andere ouders gehoord. Ik bleef heel rustig en heb meteen een loei hete douche aangezet en heb wel een uur met haar in de badkamer gezeten in de hete stoom. Daar werd ze rustig van en ze kreeg weer lucht. Daarna sliep ze rustig verder gelukkig. 
Heeft je kindje het vaak of was het eenmalig? Het is heel naar om te zien, het lijkt echt alsof ze stikken he.. maar de hete stoom van een douche werkt echt. Verder valt er weinig aan te doen.
 
Mijn zoontje heeft het een maand terug gehad op vakantie, vreselijk om te zien. Hij sliep Snachts niet, en was zo ontzettend benauwd, niets hielp. Bij de huisarts medicijnen gekregen die zijn luchtwegen open zetten. Dat werkte perfect. Het is heel naar om te zien en natuurlijk heel naar voor je kleintje. 
 
Hij heeft de aanval nu 1 keer gehad, is nu al wel 3 dagen erg benauwd heeft ook alles vast zitten. Ben ook wel onder de douche gegaan met hem.
Hoelang hield het bij jou kindje aan?
 
Terug
Bovenaan