Kroep

Hee hoi,

We zijn net weer terug van de huisartsenpost en wilde toch nog even m'n verhaal kwijt. Ons mannetje kwam vanmiddag al hees van bed af, hij is pas verkouden geweest, dus automatisch dachten we daar aan.
Voor het slapen getempt 40,3 toch maar even een zetpil. Hij werd om 22.00 in paniek wakker, hij kon amper ademen. We bleven bij kalm en we hebben mee naar beneden genomen, na een tijdje werd hij rustig en heeft hij anderhalf beker warme melk gdronken. Nog even getempt 38,5 en overleg gehad met de huisartsenpost.

Toch maar even een check, half uur rijden van hier. Maar dat gaf niks, liever het zekere voor het onzekere. Het bleek dus kroep te zijn, maar door het rechtop zitten en de koude lucht verminderde het nu al iets. De huisarts dacht ook aan een keelontsteking, maar hij kreeg niet de kans om in het mondje te kijken. Meneer ligt nu gelukkig weer te slapen en hopelijk blijft dit ook zo.

Liefs Lientje

Het is zonde . Als Milton of shanice ziek zijn geef ik geen melk want dat geeft juist veel slijm . Hoe gaat het nou ? Ik zou ook inderdaad voor de zekerheid zijn gegaan je weet maar nooit
Veel sterkte en beterschap met je kleine jongen

groetjes lisette

Hoi Lientje,

Hoe is het nu met je mannetje?
Ik hoop dat het alweer beter gaat.
Je kunt ook met hem in de douche gaan zitten en de douche zo warm mogelijk aanzetten, door de vochtigheid neemt de benauwdheid dan af.

Laat je nog even weten hoe het gaat?

Liefs Monica

Ons mannetje heeft nog 2x een aanval gehad, ik heb zelfs om half 4 meneer helemaal ingepakt en hem in de wagen gezet en samen met de woef een rondje gedaan. Woef keek echt wat is er loos?

Vanmorgen weer naar de HApost geweest. Nogmaals nog een keer weer alles gecheckt, dat lukte nu beter als afgelopen nacht. Deze man was ook iets doortastender toen ik zei je kunt beter even doorpakken bij hem dan het gesprek aan gaan.

Oren waren iets rood, maar hij bleek ook een fikse keelontsteking te hebben. Hij ligt nu te ronken, net nog weer bij hem geweest, weer lichte paniek.

De dokter adviseerde waterijs ivm met de heftige zwelling in z'n keel. Je had hem moeten zijn smullen bij thuiskomst, dat is het beste medicijn voor mams!

Liefs Lientje

Ps Lisette, het klopt wel, maar ik was blij dat hij iets dronk, we hadden hem al verschillende dingen aangeboden.

Monica,

We waren denk ik tegelijk aan het typen :)
Die douche komen ze min of meer op terug, de 'nacht'arts vertelde dat rechtop zitten en frisse lucht of zoals nu buiten koude lucht ook goed was...

Ik hou jullie op de hoogte, maar ik hoop dat het middeltje aanslaat!

Liefs Lientje

karlijn heeft x achter elkaar kroep gehad
heel akelig is het
ik moest juist wel met haar gaan stomen ( badkamer op alles goed dicht en alleen de hete jkraan aan en maar stomen , daarna kon ik het slijm redelijk goed loskloppen en idd vooor de keel flink waterijsjes geven
heeft bij karlijn 1 x 1 1/2 week geduurd en de 2de x ruim 2 weken

veel beterschap voor jullie kereltje

liefs maurilla

karlijn heeft x achter elkaar kroep gehad
heel akelig is het
ik moest juist wel met haar gaan stomen ( badkamer op alles goed dicht en alleen de hete jkraan aan en maar stomen , daarna kon ik het slijm redelijk goed loskloppen en idd vooor de keel flink waterijsjes geven
heeft bij karlijn 1 x 1 1/2 week geduurd en de 2de x ruim 2 weken

veel beterschap voor jullie kereltje

liefs maurilla

Vervelend is dat he zo je kindje te moeten zien. Ik weet het nog met Milton toen lag hij ook als bijna een dood vogeltje op de bank toen zijn we erachtergekomen dat hij asmatisch is.
Ze hebben toen inderdaad ook over een stoomdouche gehad dat deluchtweg meer vrij kom .Dat is nou meer dan een jaar geleden en hij heeft nog steeds een puffer

Terug
Bovenaan