Kruidvat 2 voor €5

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik lees hier vaak iets over de kruidvat testen, 2 voor €5. Dat die heel gevoelig zijn. Maar zijn dat die testen met een pipet? Dus niet waar je overheen plast? Lijkt mij zo'n gedoe, of valt dat wel mee??

Bedankt alvast voor de antwoorden!

Hai meid,

Nee hoor, dat is helemaal geen gedoe....gewoon een beetje urine opvangen in een bakje en dan het pipetje gebruiken...Het zijn hele goede testen, gebruik ze regelmatig (helaas nog nooit 2 streepjes ;-))

Liefs Lynn.

Goeie testen, wij testen daar 2 dagen eerder positief mee en zijn nu al ruim 34 weken zwanger. ik zou ze echt aanbevelen

Hier ook een 'kv2v5'-fan! Ik vind zo'n pipetje juist 10 keer fijner dan over een staafje plassen! Ben altijd bang dat ik teveel of te weinig of ernaast plas... (waar je als vrouw al wel niet allemaal voorkeur voor hebt, hahaha) Over de betrouwkbaarheid kan ik je nog niks zeggen, misschien zondag wel :)

Ik ben ook fan! Vond etos ook prima, nu niet meer-:) Maar ze schijnen vroeg te testen en met een pipet vind ik geen probleem. Je moet geloof ik wel 5 min wachten eer je kan kijken voor resultaat.

Bij ons zijn ze altijd uitverkocht!
Succes!

Ik testte bij beide zwangerschappen 3 dagen eerder positief met de goedkope van de kruidvat dan met de digitale van Clearblue. Dus ik zou ze ook zeker aanraden. Ze zijn niet echt geschikt als vroege test, maar daar ben ik toch al geen voorstander van. En ja helaas is het wel 5 minuten wachten. Ik had gewoon van die urinecontainertjes staan voor als je naar de dokter gaat. Ik vond het prettiger dan over een staafje plassen.

Bedankt voor jullie reacties! Misschien dan toch ook maar halen dit keer..... Scheelt toch een hoop geld....

echt goede test!

Ik testte ook vroeger, en binnen 1 min al een streepje. En de dag dat ik zou mogen testen gaf hij binnen 30 sec al gelijk een streep!!!

Ik vind dit ook fijner dan over iets heen plassen. Bij mij ging het vaak er naarst of over mijn eigen handen.. En als je dan in de straal hebt moet je ook nog de juiste sec tellen... dus pipet is super!

Terug
Bovenaan