Kruidvat 2v5 indroog streepje

<p>goedemorgen, </p><p>even een vraagje, vandaag 4 dagen voor nod. Na slechte ervaring met andere testen ( vals positief ) nu maar de bekende Kruidvat testen gekocht. </p><p>Is dit een indroog streep of niet. Lees wisselende verhalen. </p><p>https://www.mupload.nl/img/2n8y4l1vyf3.jpeg</p><p>Tets met ochtend urine gedaan. Binnen 5 min niks. Daarna kwam dit. Temp is hoog 0,4 hoger dan normale temperatuur </p>

Ik zie er niets in, maar ik kan me vergissen. Waarom test je al 4 dagen voor de NOD? Voor hetzelfde geld test je over 4 dagen positief en lig je je nu voor niets gek te maken. 

Omdat ik denk dat het Mn nod is. Omdat dit dag 58 van mijn cyclus is. En omdat ik ook eerder een positieve ovulatietest had. 
Dus gewoon omdat ik geen idee heb van mijn cyclus! 
Maar zojuist een andere test gedaan en die geeft binnen afleestijd een streepje ! 
Ook licht maar dat heeft die nooit zo snel gedaan ?

Zo was die van mij ook ca 5 dgn voor NOD! En nu een hele duidelijke streep (liep elke dag op). Dus morgen of overmorgen nog eens testen waarschijnlijk zie je de streep dan beter ?

Ik durf niks te hopen na andere vals positieve testen! Die kreeg ik wel na 5 min pas. En had er daar heel veel van. Had beloofd aan me zelf ze nooit meer te doen. Maar toch gedaan. En binnen 5 min een streepje, zal even een foto proberen te maken! 

Terug
Bovenaan