Kruidvat 2v5 negatief en toch zwanger ?

<p>lieve dames.:</p><p>ik weet dat ik mezelf gek maak maar .. ik heb 4 dagen voor de nod getest met de 2 V 5 kruidvat test en deze was negatief. Ik heb al een week last van pijnlijke borsten en kon daarom niet meer wachten.</p><p>deze testen zijn erg gevoelig. Dus houdt dit in dat ik dan ook echt door mag naar de volgende ronden.</p><p>dit is ronde 9 voor ons eerste kindje.</p><p> </p>

Ik zou niet teveel focussen op fysieke klachten, maar vooral even wachten en over een paar dagen weer eens testen. Hoeveel hcg je aanmaakt verschilt, dus niet ongesteld=hoop. Succes.

Tja heel herkenbaar! Hier inmiddels ook lange tijd onderweg (2 jaar gestopt met de pil) en ook vaak zat voor NOD getest.. Ik snap helemaal dat je het niet meer kon houden met zoveel klachten haha. 
Alleen zegt het niet zo veel :) is het positief kan het alsnog misgaan op nod (hier 2x gebeurt) en is het negatief kan je alsnog zwanger zijn maar nog niet genoeg hcg hebben... 
Er zit dus helaas niks anders op dan nog even afwachten. Ik duim dat je snel een positieve test in handen hebt! 

Ik heb in het begin meerdere keren gedacht zwanger te zijn ivm gevoelige borsten (kende dit niet bij menstruaties onder hormoongebruik) maar toch was dat meerdere keren niet het geval. Het kan zeker een symptoom zijn van zwangerschap maar ook van een aankomende menstruatie. 
Je ziet veel klachten die zowel bij een zwangerschap als een menstruatie kunnen passen. Even afwachten tot je NOD en anders nog een keer testen. Succes!

Terug
Bovenaan