Kruidvat 2v5 positief Cb digitaal niet zwanger

<p>Beste Dames,</p><p>Zaterdag positief getest met kruidvat 2v 5, (vandaag) maandag cb digitaal "niet zwanger". Beide keren met ochtend urine gedaan omstreek zelfde tijdstip.</p><p>Heb sinds vrijdag plotsling bloedverlies, wat nu nog steeds het geval is, ben voor de zekerheid gaan testen omdat ik in combinatie met bloedverlies en krampen vrees voor een mk. Wie van jullie heeft hier ervaring mee en kan de hcg waarde zo snel gedaald zijn?</p><p>Ik zou nu zn 5+3 dagen "zwanger" zijn?</p><p>Ivm met mijn klachten heb as woensdag een afspraak staan voor verder onderzoek met de verloskundige.</p><p>Graag zou ik jullie ervaringen willen lezen, ben er redelijk onrustig over.</p><p> </p><p> </p>
 
Oh nee meis:( Ik weet precies hoe je je voelt...

Ik had hetzelfde: za en zo positief (wel maar een hele lichte streep), zo avond bloedverlies, di alweer negatieve test. Bij mij was het een mk met 4,5 week.
Had je een goed positieve test, of maar een lichte teststreep?
En hoe is je bloedverlies qua kleur en hoeveelheid?
Bloedverlies hoeft op zich niets te betekenen, maar in combinatie met krampen zeggen ze altijd dat je van het ergste uit moet gaan. Zeker als je test negatief aangeeft:(
Maar je weet het nooit he, t kan ook goed blijven gaan...
 
@bolleke,
Had een duidelijk streep, niet zo dik als de controle streep maar wel goed zichtbaar. Lukt mij niet om hier een foto te plaatsen
Bloeding was zaterdag helderrood, kwamen geen zichtbare stolsel oid mee. (dag van positieve test.) . Vandaag nog steeds helder rood bij afvegen, wordt wel minder.  Na Zaterdag geen krampen oid meer gehad. Ga uit van een mk maar vind het zo gek dat je dan zo snel weer een negatieve test in handen heb. Las een aantal berichten dat meer dames met de ene test positief test en de andere negatief.
 
Woensdag maar afwachten.....
 
 
Wat vervelend zeg! Gezien het bloedverlies is een miskraam inderdaad wel een logische gedachte. Maar als je het hormoon wil opvolgen door vaker te testen kan je beter telkens dezelfde soort test gebruiken. Die digitale van de clearblue is veel minder gevoelig dan die van de kruidvat 2v5, en slaat daardoor gemiddeld pas zo'n 4 dagen later positief uit. Maar daarbij ga ik er wel vanuit dat je maar een licht streepje had bij de kruidvat test. Kennelijk was je al best een poosje overtijd toen je testte, dus dan zou je eigenlijk wel met beide testen een (duidelijk) positief resultaat verwachten. 
Ik heb zelf een aantal miskramen meegemaakt, maar ook bij mijn zoontje heb ik regelmatig bloedverlies gehad en nu deze zwangerschap ook weer (maar wel inmiddels 3 goede echos gehad en over ongeveer een week de termijnecho en dan hopelijk het veiligere 2e trimester in). Het hoeft dus niet per se foute boel te zijn bij bloedverlies, maar het is wel iedere keer mega spannend natuurlijk.
Fijn dat je in elk geval woensdag terecht kan bij de verloskundige, hopelijk weet je dan iets meer over waar je aan toe bent.
 
@Elsiejoy, Dankje voor je berichtje. Klopt ik testen 1 week later. Weekend daarvoor was mijn periode ik had toen heel weinig bloed, inlegkruisje was bijna niet nodig. (Dacht kan komen door dat ik een drukke periode heb en midden in een verbouwing zit, dat het een keer minder is.) Kreeg plotsling week later een bloeding, had een beetje vage zwangerschapklachten, ging testen omdat iets in mij zei, het klopt niet?
Had even geen andere testen in huis, Dankje voor de tip.
Heftig om miskramen mee te maken. Gelukkig heb je nu 3 goede echo's! Hoop dat het verder voorspoedig voor je verloopt!
 
Terug
Bovenaan