Kruidvat 2v5 positief, kruidvat early negatief

<p>Hoi dames! Vanmorgen heb ik twee testen van kruidvat 2v5 gedaan. Allebei een licht streepje, dus denk ik zwanger te zijn. Rond 16.00 uur vanmiddag heb ik ook nog een early-test van Kruidvat gedaan, en die geeft een min ipv een plus.</p><p>Nu lees ik veel dat het bij kruidvat 2v5 niet uitmaakt hoe licht het streepje is, een streep is een streep en dus zwanger. Klopt dat? Zou me enorm geruststellen.</p>

Een lichte streep is echt zwanger! Van harte gefeliciteerd met de zwangerschap, heb zelfde meegemaakt en ben momenteel 5 weken en 3 dagen zwanger van de eerste?

Gefeliciteerd! Ik had ook eerst met de earlytest getest en negatief. En met kruidvat 2v5 ook een heel licht streepje. Kwartier daarna ook op de early en echt superlicht streepje. Na 2 dagen weer met de 2v5 en toen een al veel donkerdere. Ondertussen ben ik 14 weken zwanger. Dus als je het mij vraagt ben je zwanger :)

De 2 v 5 euro testen waren bij mij duidelijk positief en die plustest vd kruidvat gaf een - aan...

De 2 v 5 euro zijn vgm veel gevoeliger...
En een streep is een streep ,
GEFELICITEERD!

Hai ik heb kruidvat testen bij mn 2 kinderen gedaan bij mij zag je een streep maar was niet heel donker maar wel positief ik ben nu 27+6 zwanger van de 2de altijd deze testen gebruikt vind ze super fijn en een streep is een streep en is dus positief ik spreek uit ervaring 
van harte gefeliciteerd ??

liefs

Terug
Bovenaan