kruidvat doos

Hallo, hebben jullie de doos bij kruidvat of prenatal al op kunnen halen? Ik ben gewoon nieuwsgierig wat er allemaal inzit, want ik zit nogsteeds te wachten op een bericht van ze......
Is het wat of ben ik nieuwsgierig en valt het straks tegen?? hahaha
 
Hai,
Ik heb gisteren het pakket bij prénatal opgehaald. Er zat een afsluitbare doos van Nutricia bij, en opvolgmelkpoeder 2 van Nutricia. Ook een paar sokjes, heel lief klein (blauw-wit)en een speentje.En 8 luiertjes, maat mini natuurlijk...
Bij kruidvat ben ik 2 weken geleden geweest, en hier zaten ook zo'n doos en een pakje melkpoeder, van Friso bij. Een klein Aventzuigflesje, luiers en speen..Best bruikbaar dus!
Maar volgens mij verschilt het ook per keer, en misschien ook per filiaal. Ik had al eerder een doos bij kruidvat gehaald (ohoh) en toen zaten er hele andere dingen in..
In ieder geval waren deze dozen leuker dan die van Etos.
Veel plezier ermee.En zwangerze..
 
Hoi,
Toevallig dat je dat nou vraagt...
Ik had er ook een aangevraagd, en kreeg 21-06 een e-mailtje dat de aanvraag is bevestigd. Nou stond er in dat mailtje:"Rond kun je een persoonlijk afhaalbericht in je mailbox verwachten." Lekker vaag dus. Ik heb deze week een mailtje teruggestuurd met de vraag rond wanneer ik dat mailtje dan kan verwachten, want ik ben nou 30 weken zwanger. Maar helaas geen mailtje teruggehad nog.
Misschien weet iemand anders dat?
Ik ben namelijk ook heel erg nieuwsgierig!!

Doeidoei

Susan
 
Terug
Bovenaan