Kruidvat doos

A

Anoniem

Guest
Hallo dames

Misschien is het al eens gevraagd maar ik ben benieuwd of jullie al bericht hebben gehad om de Kruidvat doos op te halen. Ik namelijk nog niet. Graag hoor ik van jullie.

gr angelique

Hoi,

Ik weet niet wanneer je bent uitgerekend. Ik ben 17 oktober uitgerekend en heb toen ik em aanvroeg een mail gehad dat ik rond 22 augustus een mail met afhaalbericht krijg.

Syl

hallo!
Ik kon 'm vorige week ophalen... was toen ruim 31 weken.
maar ik kreeg er maar eentje...die twee mutsen die daar werkten wisten het niet, en deden ook geen moeite om er achter te komen of ik er misschien 2 zou krijgen ivm tweeling...
laat je me even weten of jij er wel 2 krijgt??
groetjes, Ciske

Ik heb hem al gehaald! Kreeg de afgelopen week een bericht namelijk.
Maar verheug je er niet teveel op. Want die doos viel me meer dan tegen.

Groetjes Rinszz 32,6 wk

Hallo

Ik ben 18 oktober uitgerekend. En ik weet dat hij niet super is maar alles wat je krijgt is meegenomen zeg ik altijd maar. Ik ga er in ieder geval wel 2 proberen te scoren. Bij de Etos krijg ik er ook geen 2, volgens mij had de verkoopster nog nooit van tweeling-zwangerschappen gehoord want ik heb iemand nog nooit zo verbaasd zien kijken. En omdat ik er niet veel zin in had om te ´smeken ´ om 2 dozen dacht ik ach bekijk het doos met je doos. Alsof ze hem zelf moeten betalen. Bij Prenatal kreeg ik er wel 2 maar daar werkt een nichtje van me dus die weet ook echt dat ik een tweeling verwacht. Alsof mijn buik niet genoeg zou zeggen!!! Ik wacht het dan wel even af tot eind aug- begin sept. en dan moet je gewoon mailen naar Kruidvat. Ervaring met de vorige zwangerschap.

Ik hou je om de hoogte Ciske ivm de 2 dozen.

gr angelique

Hoi Angelique,

Ik heb vorige week woensdag, 8 aug., bericht gehad dat ik hem op kan halen.
Ik ben nu 31.3 wkn.

Ik heb nog geen tijd gehad om hem op te halen maar dat ga ik woensdag zeker weten doen. Ben erg benieuwd wat er in zit.

Kruimel

Toevallig had ik ze van de week een mail gestuurd omdat ik nog niks gehoord had en destijds tijdens de aanmelding ook geen bevestigingsmail had gekregen. Of het toeval was of niet, maar dezelfde dag nog kreeg ik een mail dat ik de doos kon ophalen!
Nou weet ik dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken.. maar dit was inderdaad echt de karigste doos van allemaal..
hahaha tis dat ik toch in de buurt was, maar als ik er speciaal voor naar de kruidvat was gegaan had ik erg zonde gevonden..

Terug
Bovenaan