Kruidvat early

<p>Hallo dames,</p><p>Ik heb een vraagje, wie van jullie heeft ervaring met de Kruidvat early testen? Diegene waar een plusje moet verschijnen als je zwanger bent?</p><p>Bij mij is dus een plusje verschenen, in het blauw en de juiste dikte, alleen heel licht zichtbaar.</p><p>Ik lees ook dat die testen vals positief kunnen zijn?</p><p>Heeft iemand hier dus ervaring mee? Zowel vals positieve als echt positieve testen?</p>

Ja ik vrees ik... vorige week deze test licht positief gehad. En daarna op geen enkele test meer positief. Ben ondertussen 4 dagen over tijd, niet ongesteld maar test ook bij geen enkele test dan toen die early van Kruidvat positief.. dus ben bang dat ik een valse positieve gehad heb.
zou dus bij twijfel zeker nog even met een ander merk testen! Hopelijk klopt het bij jou wel gewoon! :)

Dank je wel! Ik hoop het voor je. Ik ben geen medische natuurlijk maar de testen zijn gemaakt om iets aan te tonen. Je kan altijd nog een ander merk proberen voor de zekerheid. Vaak stijgt het hormoon na 2/3 dagen, je zou het dan nog eens kunnen proberen.

Terug
Bovenaan