Kruidvat flesvoeding

Hoi,

Ik heb besloten dat ik de fles ga geven, en ben me nu weer wat aan het orienteren met  welke voeding we gaan beginnen. Bij onze eerst heb ik altijd nutrilon gebruikt. Maar nu heb ik vernomen dat de kruidvat voeding nagenoeg hetzelfde is. Alleen omdat nutrilon ontzettend veel reclame maakt is deze gewoon veel duurder.Er zijn zelfs rechtzaken geweest geloof ik. Het scheelt ook erg veel, meer dan 4.00 per pak. Hebben jullie ervaring met deze voeding?? Ik hoor het graag.

groetjes Nynke

Hoi Nynke,

Wij hebben vorige keer kruidvatvoeding gebruikt na de borstvoeding en dat ging heel goed. Volgens het consultatieburo is het net zo goed als alle andere merken want anders mag het ook niet in de winkels worden aangeboden. Bij mij was het prijsverschil toen ook de doorslag. Mocht de kleine er niet goed op reageren dan kun je altijd nog overstappen op een ander merk.

Groetjes Anja

Hoi Nynke,

Ik heb na de borstvoeding ook kruidvat merk gehad. Heb er helemaal geen problemen mee gehad en ga het dit keer ook zo doen. Ik heb zelfs een keer de klantenservice gebeld omdat de struktuur van de poeder heel anders was, wist niet of dit misschien een foutje was... Ben toen heel fijn geholpen. Bleek dat ze de samenstelling veranderd hadden. Hebben ze toen heel fijn uitgelegd.

Groetjes Bekker

Hoi Nynke,

Ik heb na de borstvoeding ook kruidvat merk gehad. Heb er helemaal geen problemen mee gehad en ga het dit keer ook zo doen. Ik heb zelfs een keer de klantenservice gebeld omdat de struktuur van de poeder heel anders was, wist niet of dit misschien een foutje was... Ben toen heel fijn geholpen. Bleek dat ze de samenstelling veranderd hadden. Hebben ze toen heel fijn uitgelegd.

Groetjes Bekker

...gaat je kindje straks naar de crèche? Dan zou je er ook voor kunnen kiezen alvast hetzelfde merk te nemen als ze daar hebben. Scheelt weer gedoe met overstappen. Succes

Terug
Bovenaan