Kruidvat foliumzuur bevat geen vitamine B

hallo iedereen,

ik slik foliumzuur van de DA, laatst waren deze op en heb ik die van de kruidvat gekocht. nu stond er laatst op internet dat als je vitamine B slikt de kans kleiner is op een hartafwijking. toen las ik op de het potje van de kruidvat dat de pilletjes alleen foliumzuur bevatten en geen vitamine B, die van de DA wel.

handig om te weten!

succes met zwanger worden allemaal

dankje

ik heb nu trouwens
vsm puur mama is voor tijdens en na de zwangerschap
dus daar zit genoeg ik
al is het wel een grotere tablet

Ik dacht dat je pas moest beginnen met foluimzuur als je echt zwanger bent. Dat zei de ass van de HA idgv tegen mij. Hoefde nu niets te doen alleen te klussen hahaha

Hoihoi,

Handig om te weten inderdaad, dat die van DA 'completer' zijn met vitamine B!!
Miss M, je leest vaak dat het zeker ook goed is om al vanaf het moment dat je een kinderwens hebt te starten met foliumzuur, je hebt dan alvast een voorraadje in je lichaam op het moment dat je echt zwanger wordt.. Is nooit verkeerd, kan helemaal geen kwaad!!
Slik het ook alweer ruim een jaar, trouw (bijna :)) elke dag..

Gewoon lekker gaan slikken :)

ja dat was het advies van onze huisarst ook direct met foliumzuur beginnen het kan geen kwaad en dan ben je er op tijd bij
want voordat je weet dat je zwanger bent is het al 2 weken aan de gang

Wij hebben enkele jaren geleden van de apotheek een keer een folder gehad dat zodra je stopte met de pil, je moest beginnen met foliumzuur. Volgens mij het liefst nog vier weken vóór je stopt met de pil.

Ik slik overigens ook Puur Mama van VSM. Wel grote tabletten, maar er zit dan ook een boel in!

Ik heb voor de zwangerschap(pen) altijd gewoon alleen foliumzuurtabletjes geslikt. En zodra ik wist dat ik zwanger was ben ik overgestapt naar Puur Mama en nu naar Davitamon Femme Natal dit zijn ronde tabletten (multivitamine formaat)
Het voordeel van die mulivitaminen vind ik is dat het iets meer energie geeft, die je de eerste weken van je zwangerschap hard nodig hebt ;o)

Groetjes Sas

Terug
Bovenaan