kruidvat melk

A

Anoniem

Guest
hoi,

ik heb een vraagje, mijn dochter is bijna zes maanden dus we gaan overstappen op de opvolgmelk, nr 2 nu heb ik al die tijd nutrilon gegeven maar de prijs is weer om hooggegaan dus ben even naar andere merken gaan kijken en kwam bij kruidvat de eigen merk melk tegen scheelt 5 euro,- dacht misschien heeft iemand al ervaring met deze melk ze zeggen dat ie in dezelfde fabriek word gemaakt als nutrilon maar dat is van horen zeggen natuurlijk, aan de ene kant wil ik mn vertrouwde merk niet opgeven ( want mijn twee oudste heb ik er ook mee groot gebracht) maar die prijzen die rijzen de pan uit en het scheelt je toch per maand zo,n 20,- dus hoor het graag.

groetjes bianca

Hoi
Ik was ook al tot de conclusie gekomen dat de nutrilon weer duurder was geworden, ben natuurlijk ook eens rond gaan kijken. Tot mijn grote verbazing is de nutrilon in de supermarkt (plus) maar liefst 1.20 duurder als bij de Etos. Scheelt geen 5 euro, maar als nutrilon wil blijven geven scheelt het toch meer dan 1 euro. En alle beetjes helpen, op al die pakken die er door heen gaan. Dus doe er je voordeel mee.
Groetjes

Hoi hoi,

ik heb ook een topic gestart, maar over Similac voeding.
Die waren bij de Dirx drogist 2euro per blik!!
Normaal 6,40.
Dat scheel nog meer als 4euro dan bij de Nutrilon.
Ik vind dat een hoop geld.
Wij gaan ff aankijken hoe we het gaan doen.
Maar ik neem aan dat de melk hier in Nederland van goede kwaliteit is??
Ik heb wel gehoord dat als je wilt overstappen, dat je dat geleidelijk aan moet doen.
Ik denk wel dat wij over gaan stappen.
Want wij gebruiken 5 bussen voeding, dus dat scheelt dan ruim  30 euro.
Mochten we Kruidvat merk gaan gebruiken, scheelt dat dus meer als 30euro geloof ik.

Succes met je keuze!

Ik heb helemaal verkeerd gerekend.
Maja... ben nie zo goed in rekenen, jullie weten wel wat ik bedoel, haha!!

hoi
wij geven onze zoon ook kruitvat melk. het werdt ons aangeraden door de kinderarts in het ziekenhuis. het is de zelfde samen stelling als nutrilon. alleen de namen verschillen dus.ons bevalt het goed nou succes er mee !!

groetjes simone

Terug
Bovenaan