Kruidvat speelt gegevens door!!!!

Hallo,

Ik weet niet wie van jullie allemaal de kruidvat doos heeft aangevraagd. Waarschijnlijk bijna iedereen

Naast het feit dat de doos bij mij ontzettend tegenviel word ik nu ook nog eens lastig gevallen door energie direct die mijn gegevens via het kruidvat hebben ontvangen. Wie weet wat er verder nog allemaal gaat komen.

Volgens mij heb ik zelfs nog aangegeven dat ik geen prijs stel op extra informatie over aanbiedingen en diverse.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

groetjes Danique
36w6d

Gelukkig heb ik hier totaal geen last van want ik ben niet in deze typisch nederlandse  valkuil van 'gratis producten' getrapt.

Het klopt natuurlijk  niet dat ze je gegevens doorgeven terwijl ze de suggestie wekken dat niet te zullen doen als jij dat niet wilt. Maar van de andere kant kun je eigenlijk wel nagaan dat het kruidvat  er wel wat aan willen hebben om jouw een doos met gratis producten te geven. Het verbaast mij dan ook helemaal niet dat je nu lastig gevallen wordt door telefonische verkopers. Ik hoop voor je dat je er snel van af bent.

groetjes,
Janneke

Hallo

Dat heb ik ook gehad na het invullen van een of andere enquete. Ik heb een geheim nummer (heerlijk! wordt nooit gebeld rond etenstijd voor reclamedoeleinden) en laatst werd ik ineens wel gebeld tijdens het koken voor een hypotheekcheck.
Heel aardige jongen overigens, maar ik stel deze telefoontjes gewoon niet op prijs! Zij hadden de gegevens gekocht van Cendris en die hadden de gegevens bemachtigd door die enquete die ik had ingevuld. Via Cendris heb ik gehoord hoe ik kon doorgeven dat ik niet wil dat mijn gegevens doorverkocht worden voor reclamedoeleinden en dat heb ik dus gedaan.
Waar het was, weet ik niet meer precies, je kan het op internet doorgeven. Het preciese adres weet ik niet meer en ik kan het ook niet vinden, maar dat kunnen ze je bij de klantenservice van cendris wel vertellen.

Veel succes!

Nou waarom ik zo kwaad ben is dat er op de site duidelijk staat dat je gegevens niet aan derden gegeven zullen worden. Dit doen ze dus wel.

Heb er al een behoorlijke klachtenmail heen gestuurd dus ik ben benieuwd wat daar op terugkomt.

Volgens mij mogen ze het helemaal niet namelijk !!!

groetjes Danique
36w6d

hier hetzelfde, wordt nooit gebeld door die dingen en ineens wordt ik gebeld door; hotelbonnen enne laatst kreeg ik ineens iemand aan de telefoon die me visolie vitaminen wilde aanbieden voor een lage prijs.. Pffff daar zit ik echt niet op te wachten, en ik ben al zo'n stumperd met het zeggen van nee hoor bedankt, heb ik mijn vriend ze maar af laten poeieren. Maar stel het zelf ook niet echt op prijs nee.

Groetjes Claudia
37 weken

Hoi,

Dat klopt als een bus! Wij worden ineens ook sufgebelt door bedrijven met "speciale" jonge ouders aanbiedingen; telefoons, e-mails met vakantie aanbiedingen en ga zo maar door. En dan staat er doodleuk boven dat ze je mailadres via baby- en mama geschenken doos hebben. Er zit geen klap in maar je adressen zijn dus deste meer waard!
Kijk dat je straks na de geboorte een mevrouw van Felicitas over de vloer krijgt, dat weet je. Maar dat je vervolgens zo word platgebelt door allerlei bedrijven, daar zat ik niet op te wachten.

Groetjes Saskia mv Huub(4), Jelle(2) en 33w1d zwanger

Ik ben toch eens gaan bellen met de rechtlijn van de consumentenbond, want ik ben lid en dan krijg je gratis informatie.

Ze mogen in sommige gevallen wel gegevens doorgeven als ze dit van te voren aangeven. Dit doen ze bij het kruidvat ook, maar het gaat alleen om de partners van het kruidvat. Hier kan je een vinkje voor aan of uitzetten. Dit zou ook maar om 5 partijen gaan waaronder Friso, Difrax enz.

Ik word nu gebeld door instanties die op de site nergens genoemd worden zoals energiedirect.
Ik heb het telefoonnummer gekregen van de instantie bescherming persoonsgegevens en ik ga eens serieus kijken of ik hier iets aan kan doen.

Je krijgt inderdaad een pakket van niks en een hoop ongewenste reclame waar je niet goed van wordt en waar het kruidvat waarschijnlijk goed voor betaald wordt.

groetjes Danique
36w6d

hallo
heel irritant idd,van die opdringerige verkopers.ik begrijp niet waarom ze het nog doen.niemand stelt het op prijs.ikzelf heb er gelukkig geen last van momenteel.als ik iets bestel,bv zo'n gratis geschenkdoos,dan vul ik nooit mijn telefoonnummer in.als het verplicht is vul ik na het netnummer allemaal nullen in.we hebben ook een geheim nummer.minstens zo irritant vind ik reclamepop-ups op websites
op deze site hangen er ook een paar.krijg ik echt neigingen van om scheld-emails te sturen.
groetjes kari

Terug
Bovenaan