Kruidvat test 2v5 euro

hallo allemaal,

ik las overal dat de kruidvat testen zo goed waren en snel positief testen. Dus ik die 2 pakjes in huis gehaald. Ik heb ze ondertussen allemaal gedaan en geen een positief. Heb hele pijnlijke borsten en mijn temperatuur is mooi hoog. Zit wel iets voor mijn nod. Wat zijn jullie ervaringen ermee? Mijn vrouw gaat straks op pad voor andere welke kan ze beter aanschaffen?



Thanks
 
Kan inderdaad zijn dat je nog te vroeg hebt getest en er nog niet voldoende hormonen in je lichaam zitten. Ik zou de test over een paar dagen weer herhalen. De een test al positief voor nod, maar de ander pas na een week overtijd
 
De kruidvat tests gaven bij mij een heel lichte streep, terwijl de test van clearblue (niet-digitaal) duidelijk  en direct positief testte. Na drie dagen nog eens met kruidvattest geprobeerd en die gaf nog steeds een lichte streep aan.
 
Zelf heb ik geen ervaring met de Kv test maar met de Etos huismerk test.

één dag na NOD getest en dat was duidelijk een streepje!

Maar.. het verschilt ook per vrouw. De ene vrouw maakt sneller HCG aan dan de andere..



Succes met wachten en testen ;)



gr Maartje
 
Hey,

ik heb van morgen getest met early van kruidvat. Nog steeds negatief. Morgen is mijn nod. Vannacht zelfs wakker geworden van pijnlijke borsten. Toch raar zo je zou denken dat er dan al genoeg hormoon rond gaat. Heb nooit last van mijn borsten bij menstruatie of eisprong.

We wachten af.
 
Het kan zijn dat je lichaam je voor de gek houdt, omdat je zo graag wilt. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat het gewoon raak is! Er zijn genoeg vrouwen die pas ruim na de NOD positief testen, het hCG in je urine stijgt elke twee dagen het dubbele geloof ik.

Dus iedere dag testen haalt totaal niet uit. Ik adviseer om over een paar (lees: 3-4 dagen) nogmaals te testen als je menstruatie dan nog niet doorgezet heeft. Bij voorkeur ook met ochtendurine omdat dat het sterkst is. Succes!
 
Ik mijn eerdere zwangerschappen allebei goed kunnen  testen met de kruitvat testen maar idd pas na de NOD goede en duidelijke tests.

Succes groet marijke
 
Terug
Bovenaan