Kruidvat test

A

Anoniem

Guest
Ik heb net een Kruidvat zwangerschapstest gedaan en hij gaf een licht streepje aan. Mijn ongi was afgelopen donderdag of vandaag. Heb wel vanaf donderdag bruin verlies. Zo weinig dat ik niet een tampon in hoef of doorlek in mijn onderbroek. Zal dit te maken hebben met het schonen van mn baarmoeder? Bij de eerste had ik ook last van innestellingsbloed; bruin en licht roze rond mijn ongi. Dacht ook dat ik toen niet zwanger was. Wat denken jullie? Is de test van de Kruitvat betrouwbaar?

Hoi,

Ik las hier ff mee bij jullie en ik heb ook de testen van de kruitvat geprobeerd toen ik dacht zwanger te zijn en ook een heel licht streepje,bij mij was het wel raak en bleek dus ook zwanger te zijn.Maar doe anders voor de zekerheid nog een test,ik geloof dat ik er wel 5 heb gedaan haha.

lfs Bernice(28w+3d zwanger,augustus forum)

Hoi Sonel,

Wat ik zo om me heen hoor is de Kruidvattest heel erg betrouwbaar! Ik heb deze ook in het verleden gebruikt en had toen ik 1 dag over tijd was ook een licht streepje en was echt zwanger! M'n dochtertje is alweer 1 jaar.

Dus.......... mag ik je alvast voorzichtig feliciteren?
O ja, en wat dat bruinverlies betreft denk ik dat het een innestelingsbloeding is geweest.
Ik zal voor je duimen dat de rd's uitblijven.
Test anders morgen nog een keertje?

Groetjes, Jolanda

Hoi.
Ja hoor. de testen van het kruidvat zijn zeker betrouwbaar! Ik heb bij mijn beide zwangerschappen die testen gebruikt, en als hij een streepje gaf (in deze zwangerschap heb ik op mijn NOD getest en toen was het streepje ook erg vaag..), bleek ik ook echt zwanger!!
Misschien alvast voorzichtig blij worden?? En idd voor de zekerheid over 2 dagen nog een keer testen, dan is ie vast en zeker duidelijker!!
Succes en groetjes Anne-Marie
32+3 zwanger

Ooooooooow, wat spannend! Ik heb de test stiekum uitgevoerd omdat ik gek werd van de zenuwen. Mn vent zei dat ik een aantal dagen na mijn nod moest wachten. Hij weet echt niet hoelang een dag duurt als het zo ver is....

Nou las ik dat een kruidvattest veel gevoeliger is dan die van CB. Nou hoop ik zo dat deze morgenochtend ook zwanger aangeeft.

Maar in ieder geval ontzettend bedankt voor de reacties.

Terug
Bovenaan