kruidvat test

Hey,

Ik heb heel veel goeie berichten gehoord over die testen.
Vooral dat de duurste niet de beste zijn.
En zoals ze zeggen een streepje is een streepje ookal is het een licht streepje.
Dus ik denk dat je jezelf mag feliciteren en dat jullie zwanger zijn hihi.
Maar om het zeker te weten zou ik morgen of overmorgen nog een test doen dan nog een streepje ja dan is het toch echt zover en ben je zwanger!!

Succes en hopelijk alvast gefeliciteerd meid!!
Liefs Schuerke

Je bent zwanger!! gefeliciteerd, de Kruitvat testen zijn heel gevoellig ik heb er vannochtend ook 1 gedaan en ben ook zwanger, daarna een clear blue gedaan met tijds indicator en ben 3-4 weken zwanger.

Liefs Jen

Hoi LD63, Ik heb geen ervaring met Kruidvat Tests maar wel met andere goedkope en die zjin gewon goed.Een streep is een streep, en zonder HCG geen streep dus: Je bent zwanger!!!

Gefeliciteerd en geniet ervan..

XXX JIG

hoi
mijn kruidvat test was ook heel licht positief en daarna clearblue digitaal en ja hoor zwanger dus denk wel dat ik je kan feliciteren met je zwangerschap geniet ervan

xx

hey meiden ik kan het nog niet geloven want ik heb steeds het gevoel alsof ik ongi ga worden maar bedankt voor jully reacties en ik hou jully op de hoogte
liefs

hoi!

denk inderdaad dat ik je mag feliciteren!
Ik heb ook alleen maar goede verhalen gehoord en zelf gehad met de kruidvat testen.

gr. Jacqy
23+4 weken zwanger

Ha meid,

Ik gebruik vanaf nu alleen maar kruidvattesten omdat ze goedkoop en gevoelig zijn. Ik heb ook clearblue testen gebruikt en van de trekpleister/etos/da maar die vond ik allemaal niet fijn. Vooral als je nog maar kort zwanger bent....de eerste keer was mijn streepje zo licht... alleen van kruidvat gaf mij meer duidelijkheid. De eerste keer werd een miskraam, maar de tweede keer heb ik weer met kruidvat getest..... superduidelijk...

Dusse Gefeliciteerd hoor, je bent zwanger en bedenk dat het streepje niet kleurt als je geen HCG in je urine hebt en da maak je alleen maar aan als je zwanger bent... dusse geniet!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan