A
Anoniem
Guest
Hallo, even mijn frustratie kwijt. We hebben al een kindje en hebben onlangs besloten om voor een 2e te gaan. Bij de eerste was ik al snel zwanger, ook al zat ik x jaar aan de pil. Nu na de bevallig is mijn cyclus best in de war, wat natuurlijk balen is. Maar toch leek het een tijdje vrij regelmatig te zijn (na 35 dgn). Nu zou ik vorige week dinsdag ongesteld moeten worden. Dat werd ik niet en omdat we behoorlijk aan het klussen waren, heb ik toch snel een test gedaan. Van de Kruidvat omdat ik ergens gelezen had dat deze test erg gevoelig is (en ook qua prijs valt die hartstikke mee
). Nu verscheen er een heel licht streepje, dus ik dacht, mooi waarschijnlijk ben ik zwanger. Na 3 dagen weer een test, het streepjes was nog steeds heel licht maar was er wel. Ik en mijn man blij...Dezelfde avond werd ik toch ongesteld (ben het nog steeds)...Ik was zo teleurgesteld! Natuurlijk weet ik dat we net zijn begonnen en dat er al mensen zijn die het al maanden/jaren proberen. Waar ik gewoon het meeste van baal is dat de test (in onze ogen) aangaf dat ik zwanger was en ik baal ook dat mijn cyclus toch weer niet regelmatig is. Pfff, sorry voor het lange verhaal...Wilde even mijn frustratie
kwijt
)) Ik wens iedereen heel veel succes bij het zwanger worden of zwanger zijn!
kwijt