Kruidvat testen 2 voor 5 euro

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik zal me allereerste even voorstellen,
Ik ben Tamara, 24 jaar, heb samen met mijn partner een dochtertje van 1 jaar.
Wij zouden het erg leuk vinden om zwanger te raken van een 2de kindje.

Nu heb ik een wat onregelmatige cyclus, meestal rond de 30 dagen, alleen de laatste keer was deze 26 dagen. Vandaag zit ik op mijn 31ste dag en geen menstruatie, wel een wat rommelige buik met wat steekjes hier en daar. IK heb vanmorgen getest met een kruidvat setje van 2 testen, deze gaf negatief aan.
Nu las ik op internet dat de goedkope versie van de kruidvat niet zo betrouwbaar is, klopt dit??
Heeft iemand mee gemaakt dat deze negatief was, maar dat je toch zwanger bleek te zijn??

Groeten Tamara

Wat gek... ik heb juist gehoord dat deze test van kruitvat erg gevoelig is. Ik heb hem vorige maand ook gebruikt, want ik had iets wat alles op innestelingsbloeding leek en ik heb een week na mijn nod en twee dagen daarna getest en beide waren negatief. Stiekem hoop ik natuurlijk dat de test het fout heeft, maar ik denk dat dat tegen beter weten in is. Op dit forum lees ik alleen maar dat het erg betrouwbaar is, dus ik sluit me bij je aan en hoor graag een omgekeerd verhaal... Negatieve test, toch zwanger!!! hihihi

Hoi,

Ik had kruidvat test bij eerste en die sloeg gelijk positief uit. Ik weet niet beter dat hij goed is.
Als je het niet vertrouwd moet je andere merk test kopen.
Maar hou er rekening mee dat ook nu je menstruatie onregelmatig is.
Ik duim voor je dat het niet zo is.

Liefs Reneke

Ik heb bij me vorige zwangerschap vroeg positief getest met de kruitvattest en nu weer.
Dus ik ben ook alleeen maar vol lof over de kruitvat test (2 voor 5,-)

Terug
Bovenaan