Kruidvat testen 2 voor 5 euro

Hallo,

Ik zal me allereerste even voorstellen,
Ik ben Tamara, 24 jaar, heb samen met mijn partner een dochtertje van 1 jaar.
Wij zouden het erg leuk vinden om zwanger te raken van een 2de kindje.

Nu heb ik een wat onregelmatige cyclus, meestal rond de 30 dagen, alleen de laatste keer was deze 26 dagen. Vandaag zit ik op mijn 31ste dag en geen menstruatie, wel een wat rommelige buik met wat steekjes hier en daar. IK heb vanmorgen getest met een kruidvat setje van 2 testen, deze gaf negatief aan.
Nu las ik op internet dat de goedkope versie van de kruidvat niet zo betrouwbaar is, klopt dit??
Heeft iemand mee gemaakt dat deze negatief was, maar dat je toch zwanger bleek te zijn??

Groeten Tamara

Hoi Tamara,
Ik heb deze tests ook gebruikt en bij mij waren ze positief.Ik geloof dat het bij deze versie heel belangrijk is dat je precies de gebruiksaanwijzing volgt (vier druppels,zoveel minuten klokken enz)..Maar over t algemeen bevatten alle tests van alle merken dezelfde stofjes die de hormonen meten.
Om zeker te zijn ,heb ik na die twee (positieve)goedkope tests ook nog twee duurdere kruidvat tests gedaan.In mijn geval waren ze geheel betrouwbaar,ik ben inderdaad nu bijna 15 weken zwanger.Als je zo onregelmatig ongesteld bent, zou ik eens met een ovulatie test aan de slag gaan,dat heeft mij enorm geholpen.
groetjes Ruth

HI,

Ik heb deze test ook gebruikt, juist omdat ze bij Kassa getest zijn als één van de beste test.
Bij deze zwangerschap had ik nog 1 test van de kruidvat, die gaf negatief. Maar ik had een zeeeeer regelmatige cyclus, altijd 24 dagen. Na 29 dagen heb ik getest: positief, maar heel erg licht. De test was bijna over de datum. Toen maar die dure predictor gekocht: test negatief, geen streepje niks. Alleen de controle streep. Na googlen weer terug naar de Kruidvat test (twee dagen later) en kei positief.

Ik denk dat alle testen op zich wel goed zijn, maar net wat Ruth hierboven zegt: je moet wel exact doen wat er staat.

Succes.

Gr. Tamara.

Tja, ik teste 3 dagen voor mijn NOD al positief om de Kruidvattest van 2 voor €5,-.
De betrouwbaarheid hangt af van hoe je de test uitvoert en hoeveel hormoon je al in je urine hebt. In de ochtend meestal meer (heb zelf de test in de middag uitgevoerd), maar er zijn ook vrouwen die pas een paar dagen na hun NOD voldoende hormoon hebben om te testen.

De enige tip die ik je nu kan geven is een paar daagjes wachten.

Succes.

Terug
Bovenaan