<p>Na een miskraam met 14 weken in weken februari was mij cyclus onregelmatig. Zo tussen de 44 dagen. 2 maanden geleden ben ik begonnen met teunisbloemolie en monnikspeper en de cyclus leek steeds wat korter te worden. De laatste cyclus was 30 dagen.</p><p>Nu hebben we geen ovulatie testen gebruikt, en hebben het op dag 15 gezellig gehad. Ook op dagen 19, 20, 22 en 25.</p><p>Ik kreeg op dag 26 ineens gespannen borsten en m'n libido daalde. Ik kreeg steekjes in m'n buik en de hond deed vreemd en wilde steeds maar m'n blote huid likken. Ik dacht dat ik dingen in m'n hoofd haalde en het gewoon pre-menstruatie symptomen waren.</p><p>Mede daarom heb ik een test gedaan, en tot mijn grote verbazing zag ik een lijntje verschijnen! Zo verschrikkelijk blij ben ik!</p><p>Maar, omdat ik niet exact weet wanneer mijn nod is, vroeg ik me af wat jullie ervaring is met testen van de Kruidvat 2 voor 5? Had je al voor de nod een positieve test? En hoe donker was het lijntje?</p><p>Ik ga eind van de week een clearblue test doen met weken indicator.</p>