Kruidvat testen

Weet iemand of je op de Kruidvat test al voordat je hem gebruikt een vage schaduw ziet waar het 2e streepje moet komen? Ik heb hem nl. gebruikt en ik zie wel iets, maar ik twijfel of dat er al niet stond. Ik moet nl. wel heel erg goed kijken wil ik het zien.

Groetjes Femmy

Hoi, zou best eens kunnen dat je een positieve test in je handjes hebt! gefeliciteerd dan. Ik had dit nl. ook. Zo'n licht streepje dat ik mijn man erbij moest halen omdat ik dacht dat het niets was en hij zag toch ook wel een heeeeel licht streepje.
Nu ben ik 33 weken zwanger.....

hoi

ik heb ook wel eens met kruidvat test getest en zag toen niks hoor, dus het zou inderdaad best kunnen dat als je over een paar dagen nog eens test, dat het dan positief is

groetjes patricia

Ik had het ook met een Kruitvat test. Echt precies hetzelfde ! Ben zwanger hoor ! zou gewoon nog een test doen voor de zekerheid. (wel een andere want die van Kruitvat blijven erg licht)
Succes !

Femmy, je bent er dus toch nog. Ik had al lang niets van je gelezen. (ben even weg geweest.) Vorige keer hadden we gelijk onze nod en nu dus blijkbaar ook. Had zondag ongi moeten worden en ben het nu nog niet. Ik wacht nog even met testen, misschien komt de ongi later. Spannend voor je, joh, dat testen. Ik hoop dat-ie raak is.
Groetjes, Marijke

Hoi Femmy,
Ik spreek niet uit ervaring,maar als ik jou was zou ik een ander merk kopen en over een dag of 2 weer testen,als je het volhoud..
Ik hooop echt voor je dat het raak is. Succes!
Ik hoor het graag van je
Liefs Esther

OOOh meiden, mijn hart gaat wat sneller kloppen als ik jullie reacties lees. Zou het dan echt zo zijn....Ik durf er nog niet helemaal op te hopen, want dan valt het zo tegen, maar ben ook nog steeds niet ongesteld dus...Ik ga inderdaad over een paar dagen nog maar eens testen met een ander merk.

Marijke, ik ben er nog steeds ja, af en toe reageer ik wel op een berichtje maar niet zo vaak. Leuk dat onze cycli zo netjes gelijk lopen! Ik hoop dat we samen naar het zwanger forum kunnen!

Allemaal bedankt voor jullie reacties! Erg leuk om te lezen!

Groetjes Femmy

twee kruidvat testen gedaan en echt zwanger.was zo vaag dat ik dacht dat het allemaal in mijn hoofd zat............maar echt een vaag streepje is ook een streepje.

Terug
Bovenaan