kruidvat testje

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

heb even een vraagje, ik moest eigenlijk afeglopen zaterdag ongesteld worden maar ben het niet geworden...nu heb ik vandaag een testje gekocht   van het kruidvat, waar binnen een paar minuten een heel licht vaag streepje te voor schijn kjwam, je moest echt goed kijken  in het vierkante venstertje... naarmate de test ligt lijkt het wel of dat het steeds wat feller wordt, heb hierna nog twee testjes gedaan weer 1 van het kruidvat negatief, en toen een van de schlecker ook negatief erg he van die vele testjes op één dag... HELP WAT MOET IK HIERMEE....

LIefs bianca

Hoi hoi,

Nu weet je nog niet veel ik zou als ik jou was na een paar dagen nog een test doen.

Succes ermee gr Fruit Girl

heb je de testen vlak op elkaar gedaan? dan kan het zijn dat bij de laatste twee testjes je HCG gehalte lager is, door het vele plassen. Bij je eerste test zou dit gehalte het hoogst zijn geweest en ze zeggen een steep = een streep! Zou als ik jou was morgenochtend met ochtendurine testen.... het klinkt goed hoor! Veel succes!

Liefs Imme

hoi

was bij mij ook vorige week donderdag het tweede streepje was ook lichter,heb vanochtend nog een keer getest en dat was veel duidelijker,wist het toch wel hoor maar voor mijn gevoel toch nog even testen.wacht een dag of twee en dan is ie duidelijker en met je ochtend urine,alvast proficiat gr wendy

hallo bianca

ik had woensdag mijn nod dag denk ik want heb hier voor een miskraam gehad dus dan kun je niet precies zeggen wanneer je nod dag is maar als ik verder tel van de dag dat ik een miskraam heb gehad zou af gelopen woensdag mijn nod dag zijn en ik zie nog steeds geen bloed dus positief ik heb vrijdag een kruidvat test gedaan een toen kreeg ikeen heel vaag streepje en vandaag weer een kruitvat test en nu was hij al weer iets duidelijker maar nog niet fel ik wacht nog even een paar dagen af maar ik denk wel dat het weer goed zit maar durf nog niet te veel te hopen nou probeer het morgen nog eens ik wens je veel succes.

groetjes geluk 1

Hoi,

Ik heb ditzelfde gehad met een kruidvat test maar bleek niet zwanger te zijn. Ik heb later van meer vrouwen gehoord dat de kruidvat test wel eens een vals positieve uitslag kan geven.
Als ik jou was, zou ik een test van een ander merk doen. Ik heb de beste ervaringen met de Clear Blue.

Groetjes,
Rubensvrouw

Terug
Bovenaan