Kruidvat voeding

<p>Iemand ervaring met de Kruidvat voeding? En dan bedoel ik negatief.</p><p>De gewone voeding van Kruidvat spuugt ons dochtertje (5 weken) bijna helemaal uit.. reflux? A.R voeding van Kruidvat met johannesbroodpitmeel ging even goed maar nu zijn de spenen steeds verstopt. Speen 2 en doorprikken heeft geen zin.. Difrax fles en dr brown fles beide komt er niks door. Dan komt het door de voeding? Door de johannesbroodpitmeel of door de voeding van Kruidvat? </p><p>Het liefst blijf ik bij gewone voeding.. misschien nutrilon proberen? </p><p>Ik ben opzoek naar mensen die dit herkennen en advies hebben </p>
 
Geen ervaring met Kruidvat voeding/johannesbroodpit meel.
Maar mijn dochter van 5,5 maand, krijgt sinds 2 weken in de laatste fles rijstebloem. Ik gebruik Dr Brown flessen met speen maat 2. Maar dit verstopte idd verschrikkelijk. Ik heb toen speen 4 gekocht (speciaal voor papfles) en dit werkt perfect! Ook het groene ventiel haal ik eruit, want dat hield het ook tegen. Eventueel kan je dat nog proberen. 
 
Wij gebruikte hero comfort+ dat is ook met johannesbroodpitmeel de spenen waren ook altijd verstopt dus het zal wel aan de johannesbroodpitmeel komen. Ik had toen avent classic flessen en spenen, daar zaten meer gaatjes in de spenen  die voor oudere baby's zijn bedoelt. Die spenen had ik al vrij snel zodat er altijd wel een gaatje open was van de speen. 
Ik denk persoonlijk niet dat het uitmaakt af je nutrilon of kruidvat standaard of welk merk dan ook hebt. Er zijn strenge regels waar de merken zich aan moeten houden om flesvoeding te maken. 
 
Elke voeding moet idd aan strenge regels voldoen maar ik heb vaker slechtere ervaringen gehoord met kruidvat voeding(veel spugen, huiduitslag). Hoe dat komt, geen idee. Ik gebruik zelf nutrilon en dat bevalt goed. Maar heb ook mama's gehoord waar nutrilon ook niet bevalt. Maar ik zou niet te vaak gaan wisselen van merk want dat kan weer nadelig zijn voor de darmen
 
De samenstelling van alle standaard voeding nr 1 is gelijk. Verschil van merk gaat t niet uitmaken. 
Reflux kan. Maar ook koemelk allergie of lactose intolerantie. Mijn advies neem contact op met CB of ga naar de huisarts. Daar zijn ze voor.
Zelf ivm spugen n tijdje n half schepje jbpm toegevoegd aan de fles. Dat hielp al afdoende. Maar wel aangetekend dat het niet met halve flessen terug kwam. 
 
De samenstelling van alle standaard voeding nr 1 is gelijk. Verschil van merk gaat t niet uitmaken. 
Reflux kan. Maar ook koemelk allergie of lactose intolerantie. Mijn advies neem contact op met CB of ga naar de huisarts. Daar zijn ze voor.
Zelf ivm spugen n tijdje n half schepje jbpm toegevoegd aan de fles. Dat hielp al afdoende. Maar wel aangetekend dat het niet met halve flessen terug kwam. 
 
Terug
Bovenaan