Kruidvat voeding

Wie o Wie heeft er ervaring met de voeding van het Kruitvat. Ik gebruik tot nu toe Friso Comfort 2. Maar heb nu Kruidvat Comfort 2 meegenomen.
Wilde weleens de ervaringen van de kruitvat moeders horen.,

Jolanda

Hoi!
Ik zelf heb het ooit ook een keer gebruikt, mijn ervaring met mijn dochter is: ze vind het vies!! toen heb ik het zelf maar geproefd, en het is idd niet te nassen.
Een kennis van mij heeft het vanaf geboorte gebruikt ( en haar kleine at slecht) per toeval over gestapt op Friso.. en tadaaa meneer ging meer eten!! vond het dus blijkbaar achteraf ook vies...
Het is een kwestie van proberen, smaken verschillen... gelukkig :)

Succes!!

Ik ben toevallig van het weekend met Kruidvat voeding begonnen en Mette vindt het heerlijk! Ze drinkt de fles in 1 keer leeg! Denk inderdaad dat smaken verschillen. Ik zou als ik jou was nog een pak van de 'oude' voeding in huis halen en dan om en om geven in het begin. Dan kan je kleine eraan wennen. Weet niet of dat mag hoor, maar zo heb ik het aan het eind gedaan. En je kan pas zeggen of hij/zij het lekker vindt als het eerste pak leeg is (van de twee in de doos).
Groetjes, Esther

Ik gebruik het ook en naar grote tevredenheid.
Isabel vind het heerlijk, al maakt het haar niet uit wat ik haar voorschotel...nutrilon, friso, kruidvat allemaal prima weg te krijgen.

Groetjes Sharon mv Isabel (vandaag precies een half jaar)

Hoi hoi,
Zag je onderwerp staan, dus ik dacht, dan ga ik het hier maar proberen, ik heb voor m'n dochter kruidvat ectra care gekocht, maar we zijn toch Nutrilon Omneo gaan gebruiken, dit pak is dus nog helemaal nieuw én dicht. Wie o wie kan ik er blij mee maken. Ik had het al eerder een keer hierop gezet, maar geen reacties en op Marktplaats reageert ook niemand. Ik woon in Veenendaal, dus als iemand m wil halen? Verzenden mag ook. dan is het 6,20, maar is nog steeds goedkoper dan in de winkel halen. Ik hoor het wel!
Groetjes Jude

Terug
Bovenaan