kruidvat voeding

Hallo,

Onze zoon hebben we vanaf de geboorte kruidvat voeding gegeven,maar ik vindt de voeding erg dun en hij spuugt er vaker van en had de fles in gem. 8 min. leeg, toen heb ik de friso comfort geprobeert en die vondt ik veel dikker hij deed veel langer over de fles en hij spuugde niet meer alleen was het nadeel dat hij opeens dunne gele poep kreeg en wel 10 keer per dag een poepluier had. Dit was echt heel zielig voor hem , nu heb ik de kruidvat comfort voeding eens geprobeert maar die is weer heel dun en hij spuugt ervan.

Hebben jullie hier ook misschien ervaring mee????

Ik hoor het graag van jullie, bedankt groetjes Ellen

hoi hoi,

ik geef ook al vanaf de geboorte kruidvat voeding aan wesley...eerst alleen de normale, maar ik mix het nu met de speciale!!! gaat prima,
in het begin had wesley ook heel erg last van spugen, maar na ongeveer 3 weken was dat gelukkig over..ik gaf het met de 3 standen speen, en die had hij ook snel op!

nu is hij 8 weken en ik geef gewoon nog met fles nr. 1 anders is die fles leeg binnen no-time...en het gaat prima!!

succes groetjes san

Hallo,

hier nog een die de kruidvat voeding gebruikt!!!
ik zat eerst op de normale. toen op degene voor pijnlijke darmpjes. en nu zit ik op de comfort. en dat gaat uistekend.
En wat die poep betreft, het is bij Jr al goed stevig inmiddels. dus idd misschien rijping van de darmpjes??
heel veel suc6

Terug
Bovenaan