Kruidvat voeding

Zijn hier meiden bekend met kruidvat voeding? Volgens de verloskundige maakt het niet zo heel veel uit welk merk voeding je geeft, zolang je maar niet constant ga veranderen.
 
volgens mij maakt het tegenwoordig inderdaad niet meer zo heel veel uit.
ik heb altijd friso (zo even uit mijn hoofd) gebruikt. is misschien wel iets duurder, maar esmee reageerde er goed op en dat vind ik het belangrijkste.'
 
kheb die van ah merk... volgens de wijkverpleegkundige van t CB is t allemaal t zelfde (alleen prijsverschil) heb ook een tijd etos merk gehad ging ook goed heeft ze niks van gemerkt dat ander merk is.. allemaal t zelfde joh.. t is alleen de bedoeling dat je niet steeds wisselt met dan weer gewone, dan weer hypo allergeen enzovoort...
de rest is allemaal bij zelfde fabrieken gemaakt hoor
 
Hoi hoi,

Het maakt niet uit welk merk je gebruikt. Nadat mijn zoontje na 5,5 week naar huis mocht heb ik nog een maandje nutrilon gegeven en daarna kruidvat geprobeert, maar deze vond ik slecht oplossen en vond het vervelend als hij lag te drinken er klontjes in zaten die ik dan noggmaals moest verwijderen. Ik geef nu etos en dat is prima.

groetjes Dnaielle
 
ik geef bonbebe, het "huismerk" van onze supermartkt, en 3 euro goedkoper dan nutrilon! volgens mij is het wettelijk bepaald wat er in de voeding moet zitten dus ik denk dat alleen de prijs anders is!
mijn dochter krijgt vanaf 3,5maand de fles en het ging meteen goed met deze.
 
ik heb altijd voor de kleintjes van mij etos voeding gebruikt omdat dat het goedkoopste was. mijn motto "als het niet goed zou zijn, zouden ze het niet verkopen" Net als met bijvoorbeeld soep, je betaald voor de naam, knor is duurder dan huismerk.
 
hoi
heb altijd kruidvat gebruikt en dat beviel goed, qua prijs en ze dronk het gewoon op, alleen gebruikte ik het alleen voor aanmaken van pap want voor de rest kreeg ze borstvoeding
 
Terug
Bovenaan