Kruidvat zwangerschapstest met een héééél vaag streepje

A

Anoniem

Guest
Hoi, hoi,

Wie o wie heeft ervaringen met de testen van het Kruidvat? Ik heb vandaag getest met een test van Predictor en het Kruidvat. Resultaat, Predictor negatief, Kruidvat een hele vage streep. Ik zou vandaag ongesteld moeten worden en meestal wordt ik het ook echt wel maar nu dus niet! Ik lees zulke verschillende verhalen over die testen van het Kruidvat dat ik al weer spijt heb met deze getest te hebben. De streep is zo vaag dat ik niet goed weet wat ik er mee moet dus ik ben benieuwd naar ervaringen.

Groetjes,

Puk

Hallo Puk,
Ik zou als ik jou was een clear blue digitale test proberen, die zegt gewoon: zwanger of niet zwanger.
Ik hoop voor je dat je echt zwanger bent. Als er 'niet zwanger' staat is het wel even confronterend, maar dan weet je wel gelijk waarjeaan toe bent!
Groetjes Hanneke

He Puk......
zou het dan toch?????

ik denk het wel hoor, want ik had met de kruidvattesten hetzelfde (lees nog maar ergens na bij de 35+ers....)

2dgn voor mijn NOD: heeeeeel vaag streepje (kv test)
1dag voor mijn NOD: heeeeeeeeeel vaag streepje ( kv test)
NOD:      vaag streepje kv test en vaag plusje clearblue
2 dgn NA NOD: duidelijke positieve CB test.

maar ik wist eerst ook niet wat ik er van moest denken, maar was dus wel degelijk zwanger!

ik duim voor je!!!!!   Bries

had ik net zo, drie dagen later weer getest en ik ben nu toch 6 weken ZWANGER !!
hoop dat het bij jou ook zo gaat, veel succes.

Hoi,

Ik had op 22-08 een heeeeeel vaag streepje met kruidvat test, op 24-08 bloed laten prikken in ziekenhuis en negatief  

Maand later duidelijke streep met kruidvat test....

Nu 12 weken en 4dgn zwanger.

liefs Randy

Terug
Bovenaan