kruidvatvoeding of duurdere merken???

A

Anoniem

Guest
Deze discussie zal zeker al wel een keer gevoerd zijn...
Maar hoe ervaren jullie de flesvoeding van het Kruidvat??

Ik heb hem nu geprobeerd maar ik heb het idee dat onze zoon daar niet zo lekker van drinkt. Of verbeeld ik me dat maar

hoi,

toevallig heb ik hier een paar dagen geleden antwoord op gegeven, mijn dochter en al mijn kinderen trouwens hebben allemaal nutrilon gehad wel de een bv omneo de ander standaard maar allemaal nutrilon, omdat mijn jongste dochter nu bijna 7 maanden is en ik ben overgestapt naar nr 2 dacht ik, ik probeer eens kruidvat voeding heb natuurlijk net als jij aan iedereen gevraagd wat de ervaringen zijn en ik heb het gekocht en ze drinkte nu de afgelopen drie weken kruidvat voeding maar sinds een week drinkt ze niet meer echt enthousiast, dus ik weer aan iedereen vragen en toen dacht ik (ik had een pakje kant en klare nutrilon 2 staan,) geef haar dat eens en zie daar ze dronk dit op, nu moet ik toegeven ik zelf ook een slokje heb genomen en de nutrilon is lekkerder( zoeter ) dan de kruidvat voeding maar wel 5 euro duurder maar goed ik heb gister weer een pak nutrilon 2 gehaalt en ze drinkt hem op dus ik weet het  niet, mensen hebben goeie ervaringen met het kruidvatmerk het komt uit de zelfde fabriek als nutrilon alleen onder een andere naam, hier bij ons op het cb werd de laatste keer dat ik ging nu ruim een maand geleden de kruidvat voeding aangeprezen, stond ook op de kasten te promen dus zou zeggen probeer het een keer, misschien vind jouw kleintje het wel lekker de mijne op dit moment niet, maar misschien veranderd dit weer.ze is net behoorlijk ziek geweest en heft een anti-biotica kuur en druppels e zo gehad dus misschien heeft het daarmee te maken.

groetjes Bianca

Hoi Vixxen

Ik ben sinds drie weken over gegaan van Nutrilon Omneo naar Kruitdvat extra care voeding. Ik merk geen verschil. Bas drinkt het goed en hij spuugt er niet veel van. Het onderwerp was inderdaad al een keer aangesneden onde de titel:   'Voor degene die FV geven' misschien kun je daan de andere reacties nog lezen.

Groetjes, Karin

Hoi hoi,

Nou ik heb wel een mening over de voeding van kruidvat!! Toen onze zoon 6 maanden werdt ben ik overgestapt van friso naar kruidvat... Vanaf de 1e fles spuugde hij bijna de helft van zijn fles terug. Ook de geur was nou niet echt smakelijk en ik heb het ook geproeft maar daar wil ik helemaal nix over vertellen, hahaha....
Ik ben na 3 dagen weer overgestapt op friso2 en Jayden spuugde gelijk niet meer.
Het kan natuurlijk dat andere mensen er wel betere ervaringen mee hebben maar voor ons in elk geval geen kruidvat meer.

Groetjes, Patricia, mama van Jayden, bijna 7 maanden...

Merel spuugt juist niet meer sinds ze voeding van het kruidvat krijgt.
Met nutrilon die ze eerst kreeg leek het wel dweilen met de kraan open.
Soms 3 uur later dat er nog een golf terugkwam.
Je zult als je verder gaat zoeken op het forum over kruidvat voeding merken dat de meningen nogla verschillend zijn.
Net zo als de een huggies luiers de hemel inprijst en de ander de luiers van de aldi geweldig vind.
Dit verschilt per moeder en per kind.
Laat je daarom ook leiden door je gevoel.
Wat jij denkt dat het beste is voor je kindje.
En over de smaak.

Heb je ooit weleens een grontehapje uit een potje zelf een hapje geproeft?
Nou daar zitten ook soorten tussen die vies smaken .......voor ons dan.
Baby's hebben nu eenmaal een andere smaakzin dan volwassenen.
Waar zij van smoelen kunnen wij vreselijk vinden.
Of een rauw ei geroken.
Stinkt ook altijd.

Kijk liever of je kindje het lekker vind

Kruidvat voeding is inieder gaval voeding die in Nederland verkocht mag worden.
Dit houdt in dat het aan alle strenge wettelijke voorschriften voldoet die in Nederland
gelden
Dus het is niet zo dat je je kindje tekort doet met het geven van deze voeding.

Terug
Bovenaan