hoi,
toevallig heb ik hier een paar dagen geleden antwoord op gegeven, mijn dochter en al mijn kinderen trouwens hebben allemaal nutrilon gehad wel de een bv omneo de ander standaard maar allemaal nutrilon, omdat mijn jongste dochter nu bijna 7 maanden is en ik ben overgestapt naar nr 2 dacht ik, ik probeer eens kruidvat voeding heb natuurlijk net als jij aan iedereen gevraagd wat de ervaringen zijn en ik heb het gekocht en ze drinkte nu de afgelopen drie weken kruidvat voeding maar sinds een week drinkt ze niet meer echt enthousiast, dus ik weer aan iedereen vragen en toen dacht ik (ik had een pakje kant en klare nutrilon 2 staan,) geef haar dat eens en zie daar ze dronk dit op, nu moet ik toegeven ik zelf ook een slokje heb genomen en de nutrilon is lekkerder( zoeter ) dan de kruidvat voeding maar wel 5 euro duurder maar goed ik heb gister weer een pak nutrilon 2 gehaalt en ze drinkt hem op dus ik weet het niet, mensen hebben goeie ervaringen met het kruidvatmerk het komt uit de zelfde fabriek als nutrilon alleen onder een andere naam, hier bij ons op het cb werd de laatste keer dat ik ging nu ruim een maand geleden de kruidvat voeding aangeprezen, stond ook op de kasten te promen dus zou zeggen probeer het een keer, misschien vind jouw kleintje het wel lekker de mijne op dit moment niet, maar misschien veranderd dit weer.ze is net behoorlijk ziek geweest en heft een anti-biotica kuur en druppels e zo gehad dus misschien heeft het daarmee te maken.
groetjes Bianca