Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Ik zag in de winkel dat de zowel de ouderwetse kruiken hebben, maar ook babywarmers. </p><p>Ik weet niet zo goed wat het beste is om aan te schaffen?</p><p>We hebben een aerosleep matrasje.. </p>
Je mag geen kruik gebruiken bij een aerosleep matras. Nu had ik wel een topper voor in de wieg maar nooit gebruikt omdat ze in het begin toch nog niet rollen. Nu mn dochter wat ouder is ligt ze wel op aerosleep maar gebruikt ze geen kruiken meer. Dus ik heb de gewone kruiken gebruikt!
Vanuit mijn kraamzorg organisatie werdt de elektrische kruik ook niet aangeraden maar die zou je dus wel kunnen gebruiken in combinatie met aerosleep matras
Geen ervaring met de aerosleep maar ik vond de elektrische kruik echt ideaal. Geen gedoe met kokend water en dat het kan gaan lekken en kon deze ook veilig aan het voeteneinde leggen als m'n dochtertje in bed lag.