Kruimel hoe is het met jou?

Haai!

Aangezien ik ben bevallen kom ik hier niet meer zo vaak (ERG druk 2 kids!). Jij bent volgens mij nog niet bevallen en ik ben even heeel benieuwd hoe het met je is.   Dusss als je dit leest!!! HOE IS HET MET   JE???

lfs ing

Hey Ing,

Wat leuk om weer eens wat van je te lezen. Lief dat je nog aan me denkt.
Je zal het wel druk zat hebben met 2 van die apen. Gaat alles goed met jullie? Zit er al een nieuw ritme in? Hoe vind Mette het om grote zus te zijn?

Met mij en de kleine spruit gaat alles PRIMA. Ik voel me heel erg goed.
Ik ben nu 20 wkn + 1 dag (jaja vooral die ene dag niet vergeten hé) en heb gisteravond de 20 wkn echo gehad.
Hij / zij is helemaal goed gekeurd, en heeft het oké-keurmerk  gekregen. Een pak van mijn hart weer hoor. Vond het erg spannend. De kleine was erg bewegelijk, tjongejonge wat die voor stunten uithaalde in mijn buik . Daar gaan we ons handen vol aan krijgen.
Nu gaan we uitgebreid genieten van de 2de helft.
Het geslacht wilden we weer niet weten, is veel spannender zo. Bij Tessa wilden we het ook niet weten.

Hoop dat je dit nog leest.

groetjes weer

Heeeeeeeeeeeee!

Toevallig kijk ik net even zo van mijn bericht zal wel op pagina 10 staan ofzo en ze heeft het vast niet gezien maat neee ze zag het wel!! Wat leuk om weer even wat van je te lezen!! 20 weken(en 2 dagen!!!) alweer! Wat fijn dat de echo goed was! Ben je aan het shoppen geslagen??!!

Hier alles ok alleen worden we nog steeds geleefd!! Jens heeft afschuwelijke krampen en slaapt amper. Als hij huilt gaat Mette huilen enz. Maargoed hij is wel erg LIEF hoor!!!! Foto's staan op www.wensweb.web-log.nl

x ing

Terug
Bovenaan