Kruimel!!!!! is er al een beeb?

A

Anoniem

Guest
He kruimel en kruimeltje,

Ik heb sinds je buikkrampen niets meer gezien dus ik denk dat je 'n trotse mama bent maar ik blijf kijken.
Hier nog steeds niks.
Ik ben volgensmij nog 1 van de weinige die niet aan't bevallen is een beeb heeft of die ook maar enig idee heeft dat er een beeb op komst is.
Vanacht volgens mij de 1e vorst geweest dus hij zal wel blijven zitten hier, lekker warm he.
Heb gister wel 2 uur aan de CTG gelegen int ziekenhuis want ze dachten dat ik weer vruchtwater verloor maar er was niks aan de hand en de kleine zat nog lekker.
Nou ik hoor het wel, ik blijf gewoon kijken elke dag.
Groetjes yocha (38wk)

Hoi meissie,

Ook ik ben benieuwd hoe het inmiddels met kruimel en kruimeltje is.
Kijk iedere dag even op dit forum of er al nieuws is, maar jammer genoeg nog niet.

Denk toch echt wel dat kruimel inmiddels van haar kleine kruimeltje kan genieten.

Ikzelf ben inmiddels 41 weken en ook nog niet bevallen, hoor.
Ben gisteren wel gestript en bleek al 3 cm ontsluiting te hebben. Vanochtend de slijmprop verloren en sindsdien harde buiken + hele lichte weeen. Hoop echt dat het doorzet.

Laten we elkaar er maar doorheen slepen zo op het laatst.

Liefs van mamabinck.

Hallo!

Denk inderdaad ook dat Kruimel van haar kleintje geniet. Ik ben ook erg benieuwd of het nou een jongetje of meisje is geworden... :)
Hoop snel wat van haar te vernemen.

Bij mij is het ook nog erg rustig. Vandaag 39 weken en 1 dag zwanger. Denk dat ik de 40 weken zeker wel haal. Het is erg rustig in mijn buik...
...

Groetjes, Lara

Terug
Bovenaan