Kruimel !!!!!

Hoi Meid,

Tjonge jongen ben jij al weer 20 weken zwanger man. Misschien weet je nog wie ik ben misschien ook niet. En heb je al een leuk buikje of is die kleine nog een betje verstoppertje aan het spelen. Jij was wel altijd de vrolijkste op het forum met al je plaatjes helaas is het mij nooit gelukt om dat ook te plaatsen stom he. Iedereen die zwanger van dit forum is afgekomen zijn grote voorbeelden voor ons Ik wens je een fijne zwangerschap toe.

Liefs van Mariska

Hé Mariska,

Ik ken je nog wel hoor.
Ik lees hier nog regelmatig mee. Ik volg voornamelijk de "oude" bekenden want met de nieuwe meiden heb ik niets. Er zijn zoveel nieuwe meiden bij gekomen sinds ik weg ben. En jullie wil ik toch wel blijven volgen en steunen. We hebben zoveel meegemaakt met z'n allen.

Maarre.......ik lees net dat SUPERGOEDE nieuws van jou, GEFELICITEERD joh!!!!!!!!!!

Wat een heerlijk en onwerkelijk gevoel is dat hé zo'n klein ( groot ) wondertje in je buik.

Probeer er wel van te genieten hoor het gaat erg snel allemaal.

De 1ste 12 wkn gaan errug langzaam en daarna, als je die magische grens eenmaal over ben en een paar goede echo's hebt gehad, dan vliegen de wkn voorbij.

Ik ben alweer 20.2 wkn en kan het me nog steeds niet goed voorstellen.
Je wacht er zo lang op en dan is het dan eindelijk zover.

Mijn buikje bgint al aardig te groeien nu, sinds de 16e wk ongeveer. Voor die tjd zag je het amper. Maar nu gaat het wel hard ineens. Ik ben erg trots op mijn zwangere buikje en loop er constant mee te pronken.
Ook voel ik het sinds 1,5 wk schoppen. Het zijn nu nog plopjes in mijn buik, is een heel apart gevoel joh. Eindelijk voel je dan dat er echt iets in je buik groeit, een kindje.

Probeer jij ook te genieten van je zwangerschap ook al is dit nog erg moeilijk in het begin.
Hou je ons wel op de hoogte van je echo enzo?

van kruimel

Terug
Bovenaan