Kruipen en 1ste tandje...........

Hallo mama's

Wil het even met julliie delen hoor!! Mijn kereltje ging vanochtend ineens zoef voor me uit..... kruipen!! Jee ik ben trots! Zo leuk om het te zien en mijn andere zoontje van 2 die riep oh mama kijk sami loopt weg!!!   Hij is nu 5 mnd en 3 weken jong.
Trots trots trots!!! Hahah
En in de middag wilde meneer maar niet slapen tenminste hij wilde wel maar het lukte hem maar niet en voelde ook een beetje koortsig, ik dacht mischien toch een tandje? Want hij is al weken aan het kwijlen en de laatste dagen erg bijterig vooral mijn borsten!!!  maar goed niets te zien! Uiteindelijk valt meneertje in slaap. Na een half uur wakker huilen huilen huilen......zielig gewoon!!
Om half 5 kreeg hij zijn groentehapje en ik zag steeds iets raars een soort van bobbel maar toen ik goed keek zag ik inderdaad een bobbel die wel al een beetje open was dus ik meteen bijtring  in de koeling en manlief was onderweg naar huis even naar de winkel gestuurd voor dentinox.
Nou ben benieuwd hoe het afloopt met zijn tandje!! Met mijn andere zoontje was het een drama!! spuitluiers en huilen pijn en niet slapen!!
Hoop dat het met Sami anders gaat!

Hoe oud waren jullie kindje met kruipen en met hun 1ste tandje?! Ben benieuwd!!

Een drukke dag maar wel erug leuk!

Liefs Nesie

Jeetje, wat snel! Mijn oudste kreeg haar 1e tandje met 10 maanden, ging tijgeren met 9 maanden en kruipen pas met 11 maanden! Niet bepaald de snelste, dus...

Nika is wel wat sneller in haar ontwikkeling, maar kruipen zie ik hier echt voorlopig nog niet gebeuren, hoor... Ach ja, uiteindelijk leren ze het allemaal, maar ik kan me voorstellen dat je apetrots bent!

Groetjes,
Myrna mv Isis en Nika

Wat goed dat sami kan kruipen zeg.
En wat vroeg!!!!
Yordi kreeg met 5 maanden 2 tandjes tegelijk. De middelste 2 onderin. En nu krijgt hij 3 tandjes tegelijk bovenin.
Tijgeren deed hij met 6,5 maand. Yordi is nu 8,5 maand en gaat wel steeds op handjes en knietjes zitten en dan heen en weer wuppen, maar kruipen gebeurd nog niet echt snel. Met tijgeren is hij des te sneller en komt overal zo vlug, dat ik er soms tegen rennen moet. hahahahha.
Maar ons meneertje heeft sinds vorige week weer wat nieuws ontdekt.
Yordi die trekt zich nu aan dingen op en probeert te staan. Hij staat nu nog steeds op z'n knietjes en gisteren is het hem 1x gelukt om op zijn beentjes te staan.
Maar zelfstandig zitten kan hij helemaal nog niet, dat heeft hij gewoon eerst overgeslagen.

liefs marielle

Djenna wordt morgen 9 maanden (poeh wat gaat het snel) en ze heeft haar eerste tandje met  8 maanden gekregen. De  2e kwam er trouwens diezelfde week nog achteraan (met hoge koorts).

Ze kan heel erg goed zitten en staan als ik haar zo neerzet, maar zelfstandig komt ze nog niet tot zitten of staan. Kruipen probeert ze wel.. ze komt op d'r knieen .. hopt heen en weer en gaat dan tot haar grote ergenis achteruit!! Boos dat ze dan wordt!

Ze is dus niet de snelste in dingen doen, maar ze loopt weer voor met haar fijne motoriek... ach wel makkelijk eigenlijk dat ze nog niet overal aan kan komen haha.

xxx Olga

Hoi,

Leuk he om te zien? Myrthe was op een paar dagen na 5 maanden toen ze ging tijgeren. Ze gaat heel snel de woonkamer ermee door hihi. Ze zit ook wel op handen en knieen maar het echte kruipen doet ze niet. Ik denk ook dat ze het niet gaat doen, ze vind het wel prima zo.
Ze is nu 6,5 maand oud en vanmiddag vond ik haar staand in haar bedje terug (bodem staat nog omhoog dus als papa thuis is, mag hij als eerste die bodem naar beneden doen)
Net probeerde ze het weer om aan de bank zich tot staand op te trekken. Zitten slaat ze dus over, maar dat vind ze niet boeiend want stilzitten kan ze niet. Ze is veelste nieuwsgierig daarvoor.
Tandje kreeg ze met 5,5 maand en precies met 6 maanden de tweede. Allebei helaas met koorts en veel pijn.
Heel veel sterkte met de tanden en geniet van het kruipen!

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan