kruipen en tandjes

maak je geen zorgen, de tandjes komen vanzelf, mijn dochtertje kreeg ze ook pas met 15 maanden. Ze zeggen weleens als ze laat tandjes krijgen hebben ze vaak een beter gebit.
En wat het kruipen betreft, 8 maanden is nog wel vroeg hoor om echt te kunnen kruipen, wacht nog geduldig een paar weken af, je zult zien hoe snel het ineens kan gaan.
groetjes Martine
 
Hoi,

Ik zou me geen zorgen maken. Mijn dochtertje kreeg haar eerste 2 tandjes met 8 maanden. Ze is nu 9 maanden en kruipt of tijgert nog niet. Wel rolt ze de hele kamer rond en weet zich op haar rug goed omhoog te werken. Naja wel makkelijk want ik hoef haar nog niet zo heel erg in de gaten te houden dan wanneer ze gaat kruipen want dan is niks meer veilig. Het komt vanzelf.

groetjes Renée
 
Hallo Olga,

Hier ook n moeder van een dochter van 8,5 maand die nog niet kruipt en die niet eens oefent! Ik maak me geen zorgen, wacht rustig af..alles op zn tijd immers! Zo hoeven we ook nog niet overal ogen te hebben en staat alles in huis nog veilig!

Minoes heeft al wel 3, bijna 4, tandjes..en mijn ervaring is: als  t eerste tandje  komt, komen ze héél snel allemaal..haha!

Veel succes ermee!

Veel liefs,
Jacomien
 
hoi hoi mijn dochter is 9 maanden en heeft wel 2 tanden onder maar kruipt ook nog helemaal niet schuift alleen over de grond duwend met haaar handen en rolend door de kamer weet wel de houding te vinden in de box maar doet er nog niets mee
 
Terug
Bovenaan