Kruipen en tijgeren

A

Anoniem

Guest
Hee,

misschien wel leuk om eens op een rijtje te zetten hoe ver de kids zijn en hoe oud ze zijn (is ook erg leuk om te weten).

Laura is 7,5 maanden (van 13 januari)  en gaat af en toe (per ongeluk) een beetje achteruit. Ze wíl wel ergens naartoe, maar zet zich af op de armen en schuift dan alleen maar verder weg!

Groetjes Ilona

Quinn is van 22-01, dus dik 7 maanden en die gaat zelfstandig zitten en kan blijven zitten. Hij tijgert door de huiskamer. Hij zit op handen en knieen en kruipt dan soms een aantal slagen, maar gaat dan tijgerend verder.
Ook zit hij vaak op zijn knieen opgetrokken aan de spijlen van de box, de salontafel of de bank.

Ja, leuk idee.
Aidan wordt 5 september 7 maanden en tijgert als een speer de kamer door. Vooral als ik z ´n favoriete boekje pak (boe zegt de koe), dan  tijgert ie of z ´n leven er vanaf hangt. (Ze vinden het hartstikke leuk als ik voorlees, je kunt niet vroeg genoeg beginnen hé!)
Saúl die is 10 minuutjes jonger en die rolt van links naar rechts. Die weet nog niet goed hoe je vóóruit kunt komen.Hij gaat  alle kanten op, naar achter ook, maar vooruit is nog een beetje moeilijk.
Leuk om te zien wat de andere baby ´s al kunnen.
Groetjes Sandra
xxx

O ja Laura kan los zitten als ik haar neerzet (sinds gisteren)

Hoi,

Joshua bijna 7 maanden nu al weer.... kan...

* nu goed zitten zonder om te vallen als hij iets wil pakken, en ook zelfstandig gaan zitten.
* omrollen
* alle kanten opschruiven (behalve vooruit hihihi wat hij niet leuk vind)
* stapjes aan de hand
* staan tegen iets
* springen op schoot
* schaterlachen tot hij bijna niet meer bij kan komen
* broodkorsten eten
* blokken op elkaar zetten en dan omgooien (en dan hard lachen)
* voorop de fiets zitten
* uit wipstoeltje komen (en inkomen hahha sinds vandaag! dus klimmen)

Alleen wat hij niet kan is doorslapen en dat is juist wat ik wel wil dat hij kan!

grt suuz mv joshua 8-2-07

Christian is 6,5 maand en hij kan....

...rollen!

Euh, meer heb ik nog niet gezien. Hij ligt wel vaak op de buik, armpjes helemaal gestrekt en flink te trappelen, maar het lijkt niet op tijgeren/kruipen en hij verplaatst zich ook geen millimeter. Behalve dus met rollen!
En zitten is hier nog steeds wiebel, wiebel, wiebel!

Groetjes, Karin
(maar doorslapen doet hij wel )

Hé Ilona, wat heeft Laura dan veel bijgeleerd de afgelopen week. Wauw  , ga zo door Laura!!

Terug
Bovenaan