Kruipen en zitten !!

Hallo mama's,

Sinds een week heeft Kay het door,.. Ik bedoel dan het échte kruipen op handen en knieen!!

Eerder was het nog op handen en knieen zitten en dan op en neer wiebelen, maar sinds een week komt er ook vooruitgang in. Hij is behoorlijk snel en moet hem nu écht in de gaten houden!

Ik vind het helemaal geweldig. Zelf is hij enorm trots op zijn kruipen en kijkt me ook steeds met een big smile aan hihi..

Ook duwt hij zijn billen zó hoog in de lucht alsof hij wil gaan staan en/of probeert zelf te gaan zitten. Ik geef hem 3 weken en dan heeft hij dat waarschijnlijk ook onder de knie..

Geweldig wat hij zich nu allemaal "eigen" maakt!!

Hoe zit het met de hummels van jullie?

Esmé mv Kay (8 mnd oud)

Ik ben bang dat Siebe het gedeelte "kruipen" over gaat slaan, net als zijn grote broer Merijn. Merijn was een buikschuiver en ik denk dat Siebe een bilschuiver wordt. Hij zit sinds een week echt stevig, zodoende dat ik hem ook midden in de kamer neer durf te zetten en niet uit voorzorg met zijn rug dicht tegen een stoel aan, voor het geval hij in een keer om zou vallen. Vanmiddag zat hij bij mijn ouders op vloerbedekking steeds bewegingen te maken, waarbij hij op een gladde vloer zeker vooruit was gekomen. Het gaat wel hard nu hoor. Ook staan, met ondersteuning vindt hij erg interessant worden. Tja, als hij zijn broer achterna gaat, loopt hij over 3,5 maand al! Pfffff....

Groetjes Fonske.

Leuk hoor,wat gaat het hard hè?!
Delano(7 maand)kan nu goed zitten,en staan doet hij ook heel stevig,mét ondersteunig uiteraard.
Kruipen?Ik weet niet of hij dat gaat doen...hij heeft reflux dus als hij op zijn buikje ligt,komt al zijn eten er in één keer weer uit!
Dus dat doet hij niet zo graag,misschien dat hij  vanuit zitstand gaat kruipen.
Weet ook niet wat normaal is eigenlijk.
Gaan ze over het algemeen vanuit buikligging kruipen of vanuit zitstand?
Ach,we zien wel,wel leuk,al die mijlpaaltjes.
Alleen gaat het,in mijn ogen tenminste,véél te snel allemaal!
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan